برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا

همچنین دیباگ کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا آن در صورت بروز مشکل شروع می شود. در مرحله بعد، با مفاهیم شی و مکانیسم های وراثت قبل از شروع به ایجاد برنامه ها و اپلت ها آشنا خواهید شد. همچنین این فرصت را خواهید داشت که با استفاده از دو فناوری "Swing" و "JavaFX" توسعه رابط های گرافیکی (GUI) را یاد بگیرید. همچنین با مدیریت فایل ها با جاوا، خواندن، نوشتن و بسیاری از ویژگی ها و مفاهیم دیگر این زبان کراس پلتفرم آشنا خواهید شد.

همچنین تفاوت بین برخی از نسخه های جاوا، کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوابه ویژه دو نسخه 7 و 8 را مشاهده خواهید کرد، بدون اینکه فراموش کنید نگاهی به آخرین نسخه ها بیاندازید.

نمونه های کاربردی

جاوا یک زبان پرکاربرد به خصوص توسط تعداد زیادی از برنامه نویسان حرفه ای است که آن را به یک زبان ضروری در دنیای کامپیوتر امروزی تبدیل می کند. با جاوا می‌توانیم برنامه‌های کاربردی زیادی مانند:

اپلت ها که برنامه های جاوا هستند که در صفحات وب جاسازی شده اند.

برنامه های دسکتاپ، به شکل ویندوزکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا یا کنسول، به عنوان مثال یک ماشین حساب، یک بازی، یک برنامه مدیریت موجودی و غیره.

برنامه های موبایل.

و خیلی های دیگر

پیش نیازها

این دوره ها برای برنامه نویسان، مهندسان،ایرانیان سایبر تحلیلگران و متخصصان فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است که مایل به توسعه برنامه ها و اپلت های جاوا هستند. تجربه عملی در زبان برنامه نویسی شی گرا، دانش وب و مفاهیم شیء مطلوب است. کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا با این حال، اگر مبتدی هستید، می‌توانید این دوره‌ها را برای تسلط بر جاوا از A تا Z بگذرانید. دوره‌های ما حاوی مفاهیم پایه و همچنین مفاهیم پیشرفته در مورد پیشرفت هستند. جاوا چیه؟

جاوا یک فناوری است که از یک زبان برنامه نویسی شی گرا و یک محیط زمان اجرا تشکیل شده است. این فیلم که قبلا اوک نام داشت، توسط جیمز گاسلینگ و پاتریک ناتون در Sun Microsystems با حمایت بیل جوی ساخته شد.

کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا به طور رسمی در 23 می 1995 در SunWorld ارائه شد.

جاوا هم یک زبان برنامه نویسی و هم یک پلتفرم اجرایی است.

جاوا قابل حمل است، جاوا قوی است

[ بازدید : 33 ]

[ سه شنبه 23 آذر 1400 ] 9:11 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]