برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کد نویسی در گوشی

توسعه دهندگان وب سایت ها و برنامه های کاربردی مبتنی بر کد نویسی در گوشی وب به سرورهای وب برای ذخیره فایل هایی نیاز دارند که توسط کاربر مورد نظر از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد. هنگامی که شخصی از سایت شما بازدید می کند یا از برنامه شما به صورت آنلاین استفاده می کند، مرورگر او با سرور وب شما ارتباط برقرار می کند و اطلاعاتی را مبادله می کند تا مشخص کند چه چیزی در صفحه بازدیدکننده نشان داده می شود. میزبان وب سایت های آنلاین محبوب مانند HostGator و Godaddy سرورهای ارزانی کد نویسی در گوشی را برای میزبانی برنامه های آنلاین ارائه می دهند.

 

وب سرورهای محلی برای اهداف آزمایشی و مرحله‌ای نیز می‌توانند به راحتی با XAMPP و WAMP ساخته شوند که از محبوب‌ترین بسته‌های وب سرور برای رایانه شخصی هستند، اما می‌توانید همین ویژگی‌ها را در اندروید نیز دریافت کنید. بهترین برنامه برای این کار، Palapa Web Server است که به شما MySQL، PHP و Lighttpd را از پیش پیکربندی شده در یک کد نویسی در گوشی بسته مجزا و رایگان می دهد، اگرچه مراقب باشید که سعی کنید یک سرور محلی را روی یک دستگاه اندرویدی مقرون به صرفه تر اجرا کنید. مشخصات برای رسیدگی به آن Palapa حتی به شما امکان می دهد فایل های پیکربندی سرور را مستقیماً در خود برنامه ویرایش کنید.

 

برنامه نویسی با گوشی هوشمند اندرویدی شما - ابزارهایی که نیاز دارید - وب سرور Palapa

 

5. موارد اضافی

اگرچه موارد فوق ابزارهای اصلی هستند که برای ایرانیان سایبر  انجام توسعه وب در دستگاه Android خود به آن نیاز دارید. برنامه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای گسترش اکسپلویت های خود استفاده کنید، به خصوص اگر دستگاه خود را روت کرده باشید.

 

به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک برنامه نویس فعال گوشی های هوشمند باشید، ممکن است بخواهید بتوانید به طور دستی مجوزهایی را به برنامه هایی که می توانند به امتیازات روت دسترسی داشته باشند، کد نویسی در گوشی اعطا و لغو کنید. برای این منظور، SuperSU یک ابزار عالی برای کنترل یک گوشی هوشمند روت شده است.

 

برنامه نویسی با گوشی هوشمند اندرویدی شما - ابزارهایی که نیاز دارید - SuperSU

 

علاوه بر این، گوشی هوشمند اندرویدی شما واقعاً یک رایانه بدون خط فرمان نیست. و در حالی که شبیه ساز ترمینال اندروید برخی از ابزارها را به تنهایی ارائه می دهد، BusyBox Free را نصب کنید، که ویژگی های گنو/لینوکس بیشتری را کد نویسی در گوشی به شبیه ساز ترمینال شما اضافه می کند.

برچسب ها: کد نویسی در گوشی ,

[ بازدید : 22 ]

[ شنبه 20 آذر 1400 ] 0:48 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]