برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان

STEM (ریاضیات مهندسی فناوری علوم) عالی است، اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان اما برخی از کودکان به طور طبیعی خلاقیت هنری بیشتری دارند، بنابراین مخفف جدید در شهر STEAM است که هنر را به ترکیب آموزشی اضافه می کند.

 

Artie 3000، از Educational Insights، یک اسباب بازی سرگرم کننده ربات کدنویس است که سطحی از خلاقیت هنری را به یادگیری STEM اضافه می کند - که برای سنین 7 سال به بالا طراحی شده است.

 

بچه ها کد طراحی می کنند - به سادگی از اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان طریق کشیدن و رها کردن، کنترل از راه دور، و اشاره و کلیک کردن - تا آرتی خطوطی را که می خواهند ترسیم کند.

 

این ربات حتی توسط منسا آمریکایی تایید شده است.

 

از مبتدیان (برنامه نویسی بلاک و سریع! بصری) به اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر  پیشرفته (پایتون و جاوا اسکریپت) می رسد.

 

هیچ اتصال اینترنتی لازم نیست زیرا Artie 3000 با سرور داخلی Wi-Fi خود (مطمئن نیستم چرا باید Artie باشد) ارائه می شود، اما شما به هر یک از این دو تب نیاز دارید. اجازه دهید، کامپیوتر، یا تلفن برای کنترل Artie. این بدان معناست که کلاس های درس و خانه ها می توانند چندین ربات Artie را به طور همزمان اجرا کنند

 

طرح‌ها، اشکال و بازی‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ای وجود دارد، بنابراین مبتدیان می‌توانند از آن استفاده کنند و بلافاصله شروع به کدنویسی کنند.

 

در جعبه، ربات Artie 3000، چهار نشانگر قابل شستشو، راهنمای شروع سریع و اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان  سه کارت فعالیت دریافت می کنید. شما باید چهار باتری AA را اضافه کنید.

 

اسباب‌بازی جدید Artie Max با سه نشانگر داخلی قابل تعویض به جای نشانگر Artie رنگ اضافی اضافه می‌کند و همچنین زبان برنامه‌نویسی محبوب C++ را در کنار سایر اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان زبان‌ها آموزش می‌دهد.

برچسب ها: اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 24 ]

[ جمعه 19 آذر 1400 ] 11:38 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]