برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 این عصا از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده می کند و دارای یک موتور آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان لرزش و همچنین یک ژیروسکوپ 9 محوره است تا از نحوه حرکت آن مطلع شود. کنار هم قرار دادن آن بسیار ساده است، و پس از انجام، کودکان بیش از 70 چالش گام به گام دارند که - طبیعتا - از دنیای هری پاتر می آیند.

 هنگامی که آواتار خود را ایجاد کردید، می‌توانید سفر خود را آغاز کنید و این بازی‌های کدنویسی را در مکان‌های آشنا از جمله هاگوارتز، کوچه دیاگون و مکان‌های دیگر تکمیل کنید.

 

کد نویسی واقعی به صورت گرافیکی انجام می شود، با دستورالعمل های پاپ آپ که نحوه جمع آوری قطعات پازل را برای کارکرد طلسم توضیح می دهد. به عنوان مثال، در یک چالش در Weazley's Wizard Wheezes، شما یاد می گیرید که Beans Every-Flavour Beans از Bertie Bott را به هوا بریزید. همانند برنامه‌های کدنویسی مشابه، می‌توانید با استفاده از عصای خود، «طلسم» خود را آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در هر نقطه‌ای آزمایش کنید.

 

همانطور که وظایف پیشرفته تر می شوند، شما سریع تر هستید

 

d برای تغییر مقادیر در خود کد برای دیدن اینکه چگونه روی چیزها تأثیر می گذارد، مانند اندازه دنباله آتش شما از گرز (که روی صفحه ظاهر می شود، البته نه خارج از عصای واقعی).

Wonder Workshop’s Dash برای کودکان 6 تا 11 ساله طراحی شده است. این مجموعه‌ای از کره‌ها به ارتفاع شش اینچ است که روی سه چرخ، یکی در زیر هر قسمت از بدنش حرکت می‌کند - با یک سر در بالا که می‌تواند به طور مستقل حرکت کند. با نورهایی پوشیده شده است که می توانید کنترل کنید و می توانید ببینید، بشنوید و صحبت کنید.

 

کنترل از طریق یک سری پنج برنامه برای iOS یا Android انجام می شود. همه برنامه‌ها شامل آموزش‌هایی هستند که به فرزندان شما (و شما) کمک می‌کنند تا یاد بگیرند که چگونه برنامه‌های پیچیده‌تر بسازند، قبل از اینکه شما آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را آزاد کنند تا کدنویسی کنید.

 

یک اسباب بازی فیزیکی به کودکان کمک می کند تا ایده بهتری در مورد اینکه کدنویسی برای چیست و چه کسی ربات های بامزه را دوست ندارد ایجاد کند؟

 

یک ربات واقعی نیز در طول مسیر چند درس علمی منظم ارائه می دهد. به عنوان مثال، دش در واقع چرخ های خود را نمی چرخاند، او فقط یکی را سریعتر از دیگری می چرخد. فرزند شما می تواند سرعت هر چرخ را به صورت جداگانه تنظیم کند ایرانیان سایبر  و از طریق بازی و آزمایش، فیزیک پشت این موضوع را درک کند.

 

برای کدنویسان قدیمی یا کارآمدتر Wonder ربات دیگری به نام Cue دارد که می تواند از کدهای پیچیده تری استفاده کند.

 

بررسی کامل ربات Wonder Workshop Dash ما را بخوانید

Cubetto، از Primo Toys، یک اسباب بازی مورد تایید مونته سوری است که هدف آن آموزش اصول برنامه نویسی کامپیوتر به کودکان پیش دبستانی یا سال های اولیه از طریق بازی دستی است.

 

حتی زبان های برنامه نویسی مدولار مانند Scratch برای بچه هایی که به سختی می توانند بخوانند بسیار پیچیده هستند، بنابراین Cubetto مفهوم و امکانات برنامه نویسی را به دنیای واقعی می آورد.

 

Cubetto Playset به شکل یک ربات چوبی است که مانند ET باید به خانه برود.

 

جعبه ربات Cubetto، یک برد رابط، 16 بلوک اکشن که برای "برنامه نویسی" استفاده می شود، یک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نقشه جهان، کتاب داستان و کتابچه راهنمای دستورالعمل (برای والدین یا معلمان) وجود دارد.

 

چهار نوع بلوک وجود دارد: جلو، چپ، راست و عملکرد. بلوک ها را روی تخته قرار دهید تا به کوبتتو بگویید کجا برود. دکمه آبی را فشار دهید و ربات Cubetto این دستورالعمل های برنامه ریزی شده از پخش کننده را دنبال می کند.

 

بلوک Function برای آموزش مفهوم حلقه ها و زیر روال ها استفاده می شود. کودکان همچنین باید مفاهیم پیچیده ای مانند الگوریتم ها، صف، اشکال زدایی و بازگشت را درک کنند.

 

این مورد تایید مونته سوری است زیرا بسیار کاربردی است و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از چوب ساخته شده است (دقیقاً تخته سه لا لیندن)، بنابراین برای تشویق یادگیری قابل لمس است. بهترین از همه این است که هیچ صفحه نمایش حواس پرتی وجود ندارد.

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:21 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]