برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 خوب، اگر جنگ ستارگان متعلق به فرزند شما نیست، پس شاید Frozen باشد. من دوست ندارم آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان پیشنهاد کنم این یکی برای دختران است، در حالی که نسخه جنگ ستارگان بالا برای پسران است - امیدوارم کانو بهتر از این باشد.

 کیت کدنویسی Disney Frozen 2 یک حسگر حرکتی بلوتوثی است که خودتان بسازید که به یک تجربه کدنویسی خلاق تبدیل می‌شود، جایی که بچه‌ها در آن ماجراهای Disney Frozen را کدنویسی می‌کنند، خلق می‌کنند، بازی می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند.

 

چیزی که ما در مورد محصولات کانو دوست داریم این است که شما باید کیت را خودتان بسازید، نه اینکه فقط آن را وصل کنید یا باتری اضافه کنید - بنابراین قبل از اتصال آن به یک حسگر حرکتی، در مورد برد، دکمه و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  بیت هایی که حسگر حرکت را تشکیل می دهند، یاد بگیرید. دستگاه سازگار و زنده کردن آن.

وقتی بلوک های کد را به هم متصل می کنید و جاوا اسکریپت پشت آنها را می بینید، قدرت های جدیدی را کشف می کنید.

 

بچه ها در مورد حلقه ها، منطق و متغیرها یاد می گیرند. سپس آنها می توانند دانه های برف بسازند، کولاک ها را کنترل کنند و قصر یخی خود را با تکان دست تجسم کنند.

 

بچه ها می توانند با آنا، السا، کریستوف، سون و اولاف بازی کنند و لباس ها و همراهانی برای آواتار خود پیدا کنند.

 

شما یک کتاب داستان گام به گام و برچسب های انحصاری Kano Disney Frozen 2 را به همراه برد مدار چاپی (PCB) که حاوی حسگرها و LED ها است، و یک قاب با صفحه نور، قاب بالا + پایین و دکمه پاور دریافت می کنید. 

زمانی که کیت مخترع کوچک Bits Droid Inventor کیت منتشر شد را دوست داشتیم و به بچه‌ها (و بچه‌های بزرگ) این فرصت را می‌داد تا دروید R2 خودشان را بسازند، آن را با طرح‌ها و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اجزای مختلف سفارشی کنند ایرانیان سایبر و به صورت کنترل‌شده به دنیا بفرستند. کاملا توسط گوشی هوشمند آنها

 

اکنون به لطف به‌روزرسانی پس از انتشار که پشتیبانی از کدنویسی را اضافه می‌کند، حتی بهتر است، بنابراین کیت Droid Inventor اکنون به همان اندازه برای آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی مفید است که در ابتدا برای ایجاد درک مهندسی و الکترونیک مفید بود.

 

سیستم کدگذاری کشیدن و رها کردن روی Scratch Blocks با بلوک‌های رنگی برای عملکردهای مختلف آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دروید ساخته شده است تا برنامه‌ریزی اقدامات در داخل و تماشای اجرای آن‌ها را تا حد امکان آسان کند.

 

همچنین مجموعه‌ای از ماموریت‌های اختصاص داده شده به برنامه‌نویسی برای افزودن حسی از گیمیفیکیشن، تشویق بچه‌ها به امتحان حالت کدنویسی و راه‌اندازی اصول اولیه آن‌ها، قبل از اینکه آنها را آزاد بگذارند تا عملکردها را تا حد دلخواهشان بررسی کنند، اختصاص داده شده است.

 

فراتر از عناصر کدنویسی، این برنامه شامل دستورالعمل های دقیق در مورد مونتاژ دروید در پیکربندی های مختلف است که شامل توانایی حرکت در جهان به تنهایی، چرخاندن سر، ضبط پیام های مخفی، ترسیم و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حتی حرکت با دست است. در حالت "Force 

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:19 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]