برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یک کیت رباتیک کدنویسی دستی با پازل های واقعیت افزوده، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  برای کودکان 4 تا 9 ساله است. این کیت ترکیبی از خلاقیت، ساخت و ساز و کدنویسی استبچه‌ها می‌توانند شش Botzee از پیش طراحی شده را برنامه‌ریزی کنند یا از 130 بلوک رنگارنگ که به راحتی در دست می‌آیند، خود را بسازند.

 مجهز به دو موتور، یک سنسور و اتصال بلوتوث، ربات ها می توانند با استفاده از برنامه رایگان (iOS و Android) حرکت کنند، درام بزنند، برقصند، صدا ایجاد کنند و روشن شوندبچه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از بلوک‌های کد با قابلیت دنبال کردن، کشیدن و رها کردن، کدنویسی کنند.

 30 پازل تعاملی واقعیت افزوده به صورت بصری مفاهیم کدگذاری اساسی مانند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توالی، حلقه زدن و کدگذاری شرطی را آموزش می دهند. کیت کامپیوتر کانو - یک کامپیوتر برنامه نویسی مبتنی بر Raspberry Pi

کیت کامپیوتر کانو

 

کیت کامپیوتر کانو به اندازه کافی شبیه کیت پایپر است، زیرا این فرصتی دیگر برای بچه ها است تا کامپیوتر خود را با استفاده از Raspberry Pi بسازند.

 کیت کانو تاکید کمتری بر مونتاژ سخت افزار دارد، با این حال، که فرآیندی سریع و ساده است، و در عوض تمرکز را روی بخش نرم افزاری حفظ می کند. همچنین دارای مزایای استفاده از صفحه کلید با پد لمسی داخلی (به جای ماوس) است - اگرچه هزینه آن بدون نمایشگر است، بنابراین باید از کابل HDMI موجود برای اتصال به مانیتور استفاده کنید.

 

هنگامی که بسته شیک را راه‌اندازی کردید، انواع بازی‌های کدنویسی و درس‌های مختلف آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در نرم‌افزار گنجانده شده است، تعدادی از آنها در یک بازی ویدیویی بزرگ‌تر RPG تعبیه شده‌اند که به بچه‌ها اجازه می‌دهد شخصیت خود را طراحی کنند و سپس دنیای درون را کاوش کنند. کامپیوتر، یاد می گیرید که چگونه همه در طول راه کار می کند.

 

می‌توانید از درس‌های کدنویسی برای ایجاد هنر، موسیقی، بازی‌های ساده مانند Pong یا Snake یا خلاقیت‌هایی در Minecraft استفاده کنید. Kano شامل هر دو درس است که بر اساس کدگذاری بلاک تصویری ساخته شده اند، و برخی از آنها از زبان های واقعی مانند پایتون و جاوا اسکریپت به همراه برخی از دستورات ترمینال استفاده می کنند.

 

در کنار کیت پایه Kano، می‌توانید یک کیت صفحه نمایش DIY نیز خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد یک صفحه نمایش بسازید و دقیقاً نحوه عملکرد آن‌ها را یاد بگیرید و یک کیت پیکسل که به شما امکان می‌دهد از مهارت‌های کدنویسی خود برای ایجاد نمایشگرهای نوری تعاملی استفاده کنید.

این کیت ربات - برای سنین 13 سال به بالا - از یک برد آردوینو استفاده می کند و به آموزش برنامه نویسی، مونتاژ الکترونیکی دستی و رباتیک کمک می کند. آردوینو یک فناوری منبع ایرانیان سایبر باز محبوب است که برای عملیات ورودی/خروجی و محاسبات کوچک عالی است.

 

از یک میکروکنترلر، حسگرها، موتورها، LED ها، دکمه تنظیم مجدد و بسیاری از پین ها تشکیل شده است که می توانید از آنها برای ورودی/خروجی استفاده کنید.

 

این شامل 24 نوع بخش ماژول، از جمله حرکت خودکار، اجتناب از موانع (از طریق سنسور اولتراسونیک) و یک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ماژول خط ردیابی (از طریق سنسور فوتوالکتریک مادون قرمز) است.

 

دارای یک کنترل از راه دور مادون قرمز است، اما می توان آن را از طریق تلفن/تبلت (اندروید یا iOS) نیز کنترل کرد.

 

همه چیز به خوبی بسته بندی شده است، و با حداقل زباله های پلاستیکی.

 

دستورالعمل ها به خوبی تنظیم شده اند و با صبر و حوصله به راحتی می توانید آن را جمع آوری کنید. هر چند عجله نکنید. ساختن آن چیزهای زیادی در مورد الکترونیک به شما یاد می دهد.

 

این نسخه به روز شده ربات هوشمند از یک برد توسعه و کابل های بازطراحی شده با استفاده از رابط های XH2.54 استفاده می کند - که ساخت و ساز را بسیار آسان تر می کند. هنوز پین هایی روی برد برای سفارشی سازی توسط کاربران با تجربه تر وجود دارد.

بچه ها لگو را دوست دارند، درست است؟ بنابراین، همچنان می‌توانید هدیه‌ای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را که توسط لگو ساخته شده است، بخرید و به کودکان کمک کنید که چگونه کدنویسی کنند و همزمان سرگرم شوند

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:14 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]