برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

استاندارد به نظر برسد که با چرخ‌های مکانیومی و شش موتور 100 واتی براشلس کامل شده است، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اما چیزهای بسیار بیشتری در آن وجود دارد. تمرکز خلاقانه‌ای وجود دارد، و زمانی شروع می‌شود که جعبه را باز می‌کنید و S1 را در 107 قطعه آماده برای ساخت پیدا می‌کنید.

RoboMaster S1 به لطف مجموعه ای از 31 حسگر داخلی و یک دوربین تثبیت شده 1080p HD F پس از کنار هم قرار گرفتن، می تواند جهان اطراف خود را ببیند، حس کند و بشنود. کاری که با آن سنسورها انجام می دهید کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا اکثر عملکردها باید به صورت دستی از طریق Python یا Scratch 3.0 کدگذاری شوند. این یک تجربه یادگیری لمسی‌تر از کلاس‌های کدنویسی مبتنی بر نرم‌افزار در بازار است که هنگام برنامه‌نویسی ربات، بازخورد فوری دنیای واقعی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید RoboMaster S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که انسان‌ها را بشناسد و دنبال کند، نشانه‌ها را بخواند و حرکات را با دنبال کردن آموزش‌های درون‌برنامه‌ای مختلف تشخیص دهد، به شما این امکان را می‌دهد که با ربات آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خود خلاق شوید، اما این به عملکرد از پیش تعریف‌شده محدود نمی‌شود.

 

می‌توانید S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که از درب اتاق خوابتان محافظت کند، یک قوطی کوکاکولا برای شما تهیه کند یا حتی یک آهنگ بخواند - این به شما بستگی دارد و چه چیزی را کدگذاری می‌کنید. کدنویس‌ها و قلاب‌زنان مطمئن می‌توانند کیت DIY اختیاری را انتخاب کنند که به شما امکان می‌دهد عملکردهای اضافی - مانند یک بازوی قابل افزایش - را برای ربات خود برنامه‌ریزی کنید.

 

جدا از کدنویسی، S1 دسترسی به طیف وسیعی از بازی‌ها را فراهم می‌کند – برخی بازی‌های چندنفره، که به زودی بازی‌های بیشتری ارائه می‌شوند – به شما این امکان را می‌دهد تا با سایر واحدهای S1 رودررو شوید. این می تواند به عنوان راهی برای نشان دادن مهارت های جدید رمزگذاری شده خود برای جلوگیری از شلیک گلوله های دریافتی و برتری بر حریف، یا فقط راهی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای منفجر کردن زمانی که به اندازه کافی برای آن روز کدنویسی کرده اید، استفاده شود.

 

مطمئناً ارزان‌ترین گزینه در نمودار ما نیست، اما RoboMaster S1 ترکیبی عالی از سرگرمی و آموزش را ارائه می‌کند - اگر بخواهید سرگرمی آموزشی - و کنترل آن نیز بسیار سرگرم‌کننده است.

STEM ریاضیات مهندسی فناوری علوم) عالی است، اما برخی از کودکان به طور طبیعی خلاقیت هنری بیشتری دارند، بنابراین مخفف جدید در شهر STEAM است که هنر را به ترکیب آموزشی اضافه می کند.

 

Artie 3000، از Educational Insights، یک اسباب بازی سرگرم کننده ربات کدنویس است که سطحی از خلاقیت هنری را به یادگیری STEM اضافه می کند - که برای سنین 7 سال به بالا طراحی شده است.

 

بچه ها کد طراحی می کنند - به سادگی از طریق کشیدن و ایرانیان سایبر رها کردن، کنترل از راه دور، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و اشاره و کلیک کردن - تا آرتی خطوطی را که می خواهند ترسیم کند.

 

این ربات حتی توسط منسا آمریکایی تایید شده است.

 

از مبتدیان (برنامه نویسی بلاک و سریع! بصری) به پیشرفته (پایتون و جاوا اسکریپت) می رسد.

 

هیچ اتصال اینترنتی لازم نیست زیرا Artie 3000 با سرور داخلی Wi-Fi خودش (مطمئن نیست چرا باید Artie باشد) ارائه می شود، اما برای کنترل Artie به تبلت، رایانه یا تلفن نیاز دارید. این بدان معناست که کلاس های درس و خانه ها می توانند چندین ربات Artie را به طور همزمان اجرا کنند

 

طرح‌ها، اشکال و بازی‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ای وجود دارد، بنابراین مبتدیان می‌توانند از آن استفاده کنند و بلافاصله شروع به کدنویسی کنند.

 

در جعبه، ربات Artie 3000، چهار نشانگر قابل شستشو، راهنمای شروع سریع و سه کارت فعالیت دریافت می کنید. شما باید چهار باتری AA را اضافه کنید.

 

اسباب‌بازی جدید Artie Max با سه نشانگر داخلی قابل تعویض به جای نشانگر Artie رنگ اضافی اضافه می‌کند و همچنین زبان برنامه‌نویسی محبوب C++ را در کنار سایر زبان‌ها آموزش می‌دهد. 

این بازی برنامه نویسی بدون صفحه و سازگار با لگو برای کودکان 3 تا 6 ساله طراحی شده است. این به کودکان کمک می کند تا اصول برنامه نویسی را به روشی عملی و بدون افزایش زمان صفحه نمایش خود بیاموزند.

 

بازیکنان پازل هایی را برای تکمیل و مشکلاتی برای حل کردن دریافت می کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در واقع آنها الگوریتم ها و دنباله هایی را ایجاد می کنند و به موچی می گویند که کجا برود و چه کاری انجام دهد. وقتی به درستی انجام شود، بازخورد فوری دریافت می کنند.

 

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 28 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:11 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]