برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 Botley 2.0 را می توان برای ایجاد یک توالی تا 150 مرحله در شش جهت مختلف برنامه ریزی کرد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در زیر آن یک سنسور وجود دارد که به آن اجازه می دهد تا یک خط سیاه ایجاد شده با 40 کارت کدگذاری شامل، به علاوه تشخیص اشیا را دنبال کند.

 16 تعامل می تواند Botley 2.0 را به چهره های مختلفی از جمله قطار، ماشین پلیس یا روح تبدیل کند. چشمانش حتی در تاریکی روشن می شود.

 یک مجموعه 78 تکه ای بزرگتر Botley 2.0 شامل برنامه نویس از راه دور، بازوهای جداشدنی، شش تخته دو طرفه، برچسب و 27 لوازم جانبی مانع است. آن را با دو "ماسک صورت" (نه، نه آن نوع) ارائه می شود، بنابراین می تواند ظاهر متفاوتی در نارنجی یا آبی داشته باشد.

imagiCharm - بهترین برای دختران نوجوان (و پسران)

imagiLabs یک استارت‌آپ سوئدی کاملاً زن است (منشأ گرفته از Google برای استارت‌آپ‌ها و کمپ کارآفرینی اپلبا هدف پر کردن شکاف جنسیتی در کدنویسی با imagiCharm، یک دستگاه کوچک اما هوشمند که می‌توان آن را از نظر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  بصری با کدنویسی در یک برنامه تلفن همراه (iOS و Android) شخصی‌سازی کرد. ).

 

این هدف برای دختران نوجوان است، اما به همان اندازه برای پسران خلاق و ذهن باز که علاقه مند به یادگیری اصول اولیه کدنویسی هستند، مرتبط است.

 

ماتریس ساده 8-x-8 64 LED imagiCharm را می توان برای نمایش هزاران طرح مختلف مانند ایموجی ها، حیوانات خانگی دیجیتال، صورت ها و گل ها کدگذاری کرد.

 

کد نویسی بر اساس زبان قدرتمند پایتون است که یک ابزار سطح حرفه ای است اما محبوب است زیرا یادگیری آن پیچیده نیست. این جزء اصلی برنامه درسی آموزشی علوم کامپیوتر است.

اربران برنامه های کاربردی دنیای واقعی و در نتیجه امکانات برنامه نویسی را یاد خواهند گرفت.

این شرکت می بیند که کاربران imagiCharm را به کوله پشتی، جاکلیدی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و کت وصل می کنند. بچه‌ها همچنین می‌توانند طرح‌ها و تکنیک‌های کدنویسی خود را در یک جامعه درون‌برنامه به نمایش بگذارند.

 

فراتر از شخصی سازی imagiCharm، اپلیکیشن imagiLabs به دختران کمک می کند تا اصول کدنویسی پایتون را از طریق آموزش های تعاملی یاد بگیرند.

 

1x1 پیکسل

بسته هدیه Agent Asha - سرگرمی برنامه نویسی بدون صفحه

بسته هدیه ایجنت آشا

 

خس... به شما نگفتم، درست است، اما آژانس جاسوسی کودکان (CSA) یک ایرانیان سایبر  محصول کدنویسی جدید ارائه کرده است، و ماموریت آن این است که بچه ها را به برنامه نویسی و علوم کامپیوتر و همچنین تبدیل شدن به متفکران انتقادی تبدیل کند.

 

بسته هدایای آژانس جاسوسی کودکان (برای سنین 7 تا 11 سال) یک کتاب ماجراجویی جاسوسی و بسته فعالیت با بازی آشا جوشی است که یک کدنویس 11 ساله و مامور مخفی آژانس جاسوسی کودکان است.

 

Agent Asha به بچه ها می آموزد که چگونه مخفیانه (ایمنی اینترنت)، طراحی ابزارها (برنامه نویسی کامپیوتری)، اجتناب از بدهای تشنه داده (سواد دیجیتال)، تجزیه و تحلیل اطلاعات (اخبار جعلی) و موارد دیگر را آموزش دهند.

 

این یک راه داستان محور و بدون صفحه برای ورود به برنامه درسی محاسبات KS1 و KS2 است. این کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نحوه شکستن کدها را نشان می‌دهد و اصول کدنویسی را آموزش می‌دهد و پر از الگوهای مختلف و مقدار مشخصی از طنز توالت است.

 

ایده بزرگ این است که همه بچه ها را برای آینده دیجیتالی آماده کنیم: اخبار جعلی، m

 

نظارت بر الاغ، خواهر و برادر واقعا آزاردهنده و غیره.

نویسنده سوفی دین در کد کلاب، در کنار گوگل و وزارت آموزش بریتانیا، برای کمک به معرفی برنامه درسی کدنویسی جدید در مدارس ابتدایی کار می کرد.

بسته هدیه Agent Asha از Bright Little Labs (خالق Detective Dot) شامل همه چیزهایی است که برای راه اندازی یک واحد CSA محلی نیاز دارید

کتاب داستان ماجراجویی Agent Asha: Mission Shark Bytes (منتشر شده توسط Walker Books)

دعوت شخصی به آژانس جاسوسی کودکان (CSA)

شش فعالیت آموزشی جاسوسی STEM

نقشه دیواری مامور مخفی

کارت عضویت مامور مخفی CSA

کارت های ابزار CSA

برچسب های رسمی CSA

دسترسی به دنیای آنلاین همهجانبه CSA (برنامه iOS/Android)

همچنین یک بسته نرم افزاری جدید Ultimate Spy Coder (34.99 پوند) وجود دارد که شامل همه چیزهای موجود در بسته هدیه Agent Asha به همراه سه کتابچه راهنمای آموزشی CSA (هویت جاسوسی، پایگاه های جاسوسی + ارتباطات جاسوسی - معمولاً هر کدام به قیمت 5.99 پوند به فروش می رسد).

همه توسط کارگران نسبتاً دستمزد چاپ شده و به طور پایدار در بریتانیا ساخته می شوند.

 DJI RoboMaster S1 – یک اسباب بازی کدنویسی از برند معروف هواپیماهای بدون سرنشین

DJI Robomaster S1

 

RoboMaster S1 اولین ربات در نوع خود از DJI است، و اگرچه ممکن است مانند اکثر محصولات DJI پرواز نکند، این یک ربات جذاب است که به کودکان کمک می کند کدنویسی را یاد بگیرند – و همچنین بازی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان با آن به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است.

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 30 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:08 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]