برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

هر بلوک کد فیزیکی حاوی یک فرمان منحصرآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  به فرد (راه رفتن، تغییر جهت، پرش، گرفتن) است که می تواند با دستورات دیگر توالی شود. همراه با پارامترها، حلقه‌ها و بلوک‌های بولی (اگر-پس)، بچه‌ها به راحتی می‌توانند دنباله‌های پیچیده‌ای را برای شخصیت Awbie بسازند.

 بازیکنان می توانند اثرات بلوک های کدگذاری را قبل از اجرای اقدامات به صورت بلادرنگ ببینند. مانند (زبان برنامه نویسی بصری) اسکرچ با لگو ملاقات می کندکیت شروع کدگذاری Osmo شامل واحد پایه است که می تواند با سایر بازی های Osmo (ریاضیات، نقاشی، اشکال و غیره) استفاده شود. بازی افزودنی Coding Jam به بچه ها امکان می دهد برای ایجاد موسیقی کدنویسی کنند.

 Sphero Bolt - یک توپ ربات قابل برنامه ریزی

پیچ کروی بچه‌ها ربات‌ها را دوست دارند و پیدا کردن یک ربات آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بازیگوش‌تر از Sphero، یک توپ روباتی که از طریق برنامه‌های مختلف روی گوشی هوشمند خود کنترل می‌کنید، سخت است.

Sphero Bolt یک نسخه نیمه شفاف از توپ ربات (به اندازه یک توپ تنیس) است که حسگرهای زیادی و یک ماتریس Lقابل برنامه ریزی را در خود جای داده است، اما هر یک از مدل های Sphero با برنامه iOS یا Android کار می کند - از جمله Sphero بسیار ارزان تر. مینی، یا، اگر می توانید آن ها را به دست آورید، درویدهای جنگ ستارگان شامل BB-8، BB-9E، و R2-D2.

 

این برنامه است که از یک محیط برنامه نویسی Scratch مانند استفاده می کند که به شما امکان می دهد دستورات ساده ای را برای چرخاندن، چرخاندن، چرخاندن یا تغییر رنگ توپ تنظیم کنید. اگر بیشتر یک برنامه نویس پیشرفته هستید، می توانید زبان برنامه نویسی OVAL مبتنی بر C را جستجو کنید، اما برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای مبتدیان برنامه نویسی به اندازه کافی آسان است.

 

آخرین نسخه (با استفاده از Sphero Edu) به شما امکان می دهد ربات های Sphero را با جاوا اسکریپت، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان رایج ترین برنامه وب، برنامه ریزی کنید

 

 

ng زبان در جهان

 

شما اعمال (رنگ، ​​چرخش، حرکت، تغییر زاویه جهت، سرعت، و غیره) را در بلوک‌های ساده از منوی برنامه می‌کشید و رها می‌کنید و این دستورات به هر ترتیبی که شما تصمیم بگیرید با هم قفل می‌شوند. تغییر این ترتیب به آسانی حرکت بلوک ها در اطراف صفحه نمایش است.

 

برنامه‌های نمونه زیادی برای شروع کار وجود دارد، و می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید تا به سرعت کارها را به دست آورید. برای بچه هایی که دوست دارند در حین یادگیری به حرکت ادامه دهند، بسیار سرگرم کننده است و ایرانیان سایبر  شروعی عالی است.

 

بررسی کامل Sphero Bolt ما را بخوانید

 

1x1 پیکسل

بازی های رومیزی OJO STEM

نیروی اتمی OJO

 

OJO مجموعه ای از بازی های STREAM را می سازد که موضوعاتی از نجوم گرفته تا روباتیک را پوشش می دهد.

 

این بازی‌های رومیزی رنگارنگ با شخصیت‌پردازی که نیازی به باتری یا ساختار پیچیده ندارند، برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب هستند و باید کنجکاوی، خلاقیت و مهارت‌های تفکر انتقادی کودک را تحریک کنند.

 

نیروی اتمی (6+) یک راه سرگرم کننده برای یادگیری در مورد شیمی، جمع آوری پروتون ها، نوترون ها و الکترون ها، و ترکیب اتم های مختلف برای تشکیل ترکیبات است. در حالی که بدون باتری می‌توانید برنامه OJO را آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای ویژگی‌های AR و محتوای اضافی دانلود کنید.

 

کارگاه ربات (5+) در مورد طراحی ربات ها (با استفاده از کاشی های مقوایی به جای قطعات فلزی، چرخ دنده ها و چرخ ها) برای ماموریت های فضایی است. بخش یادگیری درک آنچه برای انجام وظایف مورد نیاز است است.

 

Space Rescuers (5+) به بچه‌ها درباره منظومه شمسی آموزش می‌دهد و بخش سرگرم‌کننده آن با پاک‌سازی زباله‌های فضا به نجات کیهان کمک می‌کند.

 

Shape Factory (4+) با ترغیب بچه ها به ساختن اشکالی که دیگران باید به درستی حدس بزنند تا آنها امتیاز بگیرند، به اصول هندسه می رسد.

 

1x1 پیکسل

Botley The Coding Robot 2.0 – اولین اسباب‌بازی برنامه‌نویسی مناسب

Botley 2.0 The Coding Robot

 

Botley The Coding Robot برنده جایزه نوآورانه اسباب‌بازی سال در سال 2019، کودکان 5 تا 9 ساله (EYFS & KS1) را در نظر گرفته است. آخرین نسخه، Botley 2.0، ویژگی‌های جدیدی مانند عملکرد پیشرفته تشخیص اشیا، و امکان نمایش نور رنگی و نمایش رقص را اضافه می‌کند.

 

بچه‌ها مهارت‌های اولیه برنامه‌نویسی را از طریق کدنویسی مرحله‌ای و منطق با وادار آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کردن ربات به مانور دادن و چرخاندن، اجتناب و حرکت دادن اشیا، به علاوه صداگذاری، یاد می‌گیرند.

 

یک مزیت بزرگ این است که بدون صفحه نمایش و ماهیت لمسی آن بسیار مونته سوری است.

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 24 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 12:04 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]