برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یک برنامه نویس چه کاری انجام می دهد؟

اگر به این مقاله رسیده اید ، احتمالاً قبلاً پاسخ آن را داشته اید: برنامه نویس رایانه شخصیتی حرفه ای است كه كد می نویسد ، كه زبان های برنامه نویسی را بلد است ، برنامه ها را توسعه می دهد و مدیریت می كند و انواع مختلفی از راه حل های رایانه ای را پیدا می كند.

 

برنامه نویس همچنین شخصی است که با گذشت زمان به فناوری علاقه مند شده و در عین حال ، خستگی ناپذیر برای دستیابی به اصول و عملی ساختن آنها مطالعه می کند. در واقع مطالعه و تجربه در بخش مورد نیاز اصلی برای برتری است.

اما بخاطر داشته باشید که "برنامه نویسی" اصطلاحی است که در درون خود طیف وسیعی از امکانات را شامل می شود. توسعه دهنده وب سایت ، توسعه دهنده برنامه تلفن همراه یا بازی ساز بودن به مهارت های مختلف و وظایف مختلف نیاز دارد.

 

هر کاری مربوط به درجه خاصی از دانش است: یک توسعه دهنده ممکن است در ساخت یک سایت تخصص داشته باشد ، دیگری با سیستم عامل ها کار کند. همچنین ، همه برنامه نویسان همه زبان های برنامه نویسی را لزوما بلد نیستند.

 

فرصت های شغلی نیز چند برابر است: شما می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان کارمند یک شرکت کار کنید یا به عنوان یک فریلنسر کار کنید.

 

برنامه نویسان وب سایت چقدر درآمد دارند؟

 

حقوق روزهای بی وقفه تحصیل و تعهد را بازپرداخت می کند ، یک توسعه دهنده پیشرفته در ایتالیا می تواند از 19،000 یورو در سال برای افراد مبتدی درآمد کسب کند و برای افراد ارشد به 52،000 در سال برسد.

همانطور که برای یک توسعه دهنده سایت ، درآمد حدود 29،000 یورو در سال و 100،000 برای افراد ارشد است.

از طرف دیگر ، توسعه دهنده کامل ، حقوق برای یک فرد مبتدی از 1500 تا 1800 یورو در ماه شروع می شود ، اگر یک فرد ارشد باشد تا   3000 یورو باشد.

این امکان وجود دارد که بتوانید به عنوان یک برنامه نویس مستقل کار کنید و در این صورت ماهانه حدود 2000 یورو دریافت کنید.

 

یا حتی برنامه نویسان موبایل و دکستاپ می توانند ماهانه از 7000 یورو تا 12000 یورو درآمد داشته باشند و همچنین از مزیت های خوبی بهره مند بشوند.

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 33 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 18:48 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]