برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

(رایگان) یک برنامه iPad برای آموزش مفاهیم اولیه برنامه نویسی کامپیوتر به روشی که کودکان تا نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان چهار سالگی می توانند درک کنند استدیزی دایناسور مفاهیم برنامه نویسی مانند حلقه ها و شرطی ها را بدون استفاده صریح از آن اصطلاحات آموزش می دهد. این بازی کوتاه برنامه نویسی را برای بچه ها سرگرم کننده و قابل دسترس می کند.

تنها با چند قدم کوتاه، هر کسی می‌تواند دایزی دایناسور را متحرک کند و او را وادار به رقصیدن روی صفحه کند. این برنامه از متخصصان Hopscotch است و به گونه ای طراحی شده است که به بچه ها امکان کدنویسی را بچشند. این برنامه برای دانلود رایگان است و سرگرم کننده است. این یک راه عالی برای شیفته کردن کودکان در مورد امکان نوشتن کدهای نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان کامپیوتری است.

 Hopscotch: برنامه نویسی برای بچه ها

3. Hopscotch: برنامه نویسی برای بچه ها

(آیفون، آی پد)

 

Hopscotch اپلیکیشنی است که بچه ها برای یادگیری کدنویسی از آن استفاده می کنند. به صورت رایگان در iPad و iPhone در دسترس است. این برای کودکان 7 تا 13 ساله طراحی شده است، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  اما هر کسی در هر سنی می تواند از آن استفاده کند. در Hopscotch، می توانید بازی ها، برنامه ها، انیمیشن های خود را بسازید - هر چیزی که دوست دارید!

 

بچه‌ها با استفاده از ابزار مناسب برای کودکان خود احساس راحتی در کدنویسی خواهند کرد. ایرانیان سایبر این برنامه دارای آموزش‌های ویدیویی خود گامی است که با ساخت بازی‌های محبوب، مانند Pokemon Go، Geometry Dash، برنامه‌های طراحی و غیره، کدنویسی را به کودک شما آموزش می‌دهد.

 

فرزندان خود را از ScratchJr به کدنویسی پیشرفته تر در Hopscotch انتقال دهید. اینها دارای مقایسه بلوک به بلوک و پیشنهادهایی برای ایجاد مفاهیمی هستند که در ScratchJr بررسی شده اند. این برنامه فرصت‌های جدیدی را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند تا کدنویسی را در زمینه‌های موضوعی دیگر اعمال کنند.

 

دسترسی نامحدود به برنامه‌های دارای گواهی معلم 4 یا 5 ستاره داشته باشید. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان آزمایش رایگان خود را اکنون شروع کنیدبرنامه های آموزشی دستچین شده توسط معلمان که یادگیری فرزند شما را بهبود می بخش

 

ScratchJr یک برنامه برنامه نویسی رایگان برای کودکان خردسال است. با ScratchJr، کودکان خردسال (5 تا 7 ساله) می توانند داستان ها و بازی های تعاملی خود را برنامه ریزی کنند. در این فرآیند، آنها یاد می گیرند که مسائل را حل کنند، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان پروژه ها را طراحی کنند و خود را به صورت خلاقانه در نرم افزار برنامه نویسی کودک رایانه بیان کنند

برچسب ها: نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ,

[ بازدید : 27 ]

[ دوشنبه 1 آذر 1400 ] 16:22 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]