برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

این لیست از برنامه‌های کدنویسی راه‌هایی برای شروع  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان یک ماجراجویی برنامه‌نویسی ارائه می‌دهد. همچنین بچه ها را تشویق می کند که خالق باشند و صرفاً مصرف کننده فناوری نباشند. با استفاده از مهارت های کدنویسی جدید، برنامه نویسان نوپا می توانند بازی های خود را بسازند و مسائل را حل کنند و در عین حال مهارت های تفکر منطقی، ریاضی و خواندن را نیز تمرین کنند. برنامه‌های کدنویسی مورد علاقه ما برای کودکان با آموزش همه چیز از دستورات ساده گرفته تا برنامه‌های پیچیده، در قالب‌های مختلفی برای سنین و توانایی‌های مختلف طراحی شده‌اند.

 

همچنین می توانید بهترین برنامه های تایپ ما را برای بهبود سرعت تایپ خود در برنامه نویسی بخوانید. با محاسبه بخشی از برنامه درسی و فناوری جدید که اساس جامعه امروزی را تشکیل می دهد، یادگیری نحوه کدنویسی با این برنامه های سرگرم کننده و در عین حال موثر به دانش آموزان این امکان را می دهد تا جنبه های اساسی و اساسی کدنویسی را که برای آینده هر کودکی مهم است، بیاموزند. ویرایشگرهای فروشگاه برنامه آموزشی به شما کمک می‌کند برنامه‌های کدنویسی را انتخاب کنید که می‌توانند به بچه‌ها نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان در توسعه مهارت‌های حیاتی حل مسئله و تفکر انتقادی کمک کنند.

 

در اینجا برخی ازنرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  بهترین برنامه های برنامه نویسی برای بچه ها وجود دارد که به آنها کمک می کند تا در مسیر برنامه نویسی کمک کنند.

 

codeSpark Academy: برنامه نویسی کودکان

1. codeSpark Academy: برنامه نویسی کودکان

(اندروید، آیفون، آیپد)

 

codeSpark Academy یک برنامه برنده جایزه است که به بچه ها یاد می دهد چگونه کدنویسی کنند. ایرانیان سایبر رابط بازی مانند برنامه نویسی را برای بچه ها سرگرم کننده می کند و آنها حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند. بچه ها کدنویسی را با شخصیت های دوست داشتنی به نام The Foos یاد می گیرند. هر جهان یک مفهوم اساسی کدگذاری نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان را بررسی می کند که در آن بچه ها از تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله برای کمک به Foos در انجام وظایف استفاده می کنند. این برنامه به متفکران جوان قدرت می دهد تا زمانی که بچه ها یاد می گیرند داستان ها و بازی های خود را بسازند، سازنده شوند.

 

طراحی بدون کلمه این امکان را برای پیش‌خوان‌کنندگان فراهم می‌کند تا قبل از یادگیری خواندن، شروع به کدنویسی کنند. پازل‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند به بچه‌ها اجازه می‌دهند بدون کمک بزرگسالان یاد بگیرند و در حل مسئله اعتماد به نفس ایجاد کنند. منطقه بازی باز به بچه ها اجازه می دهد تا بازی های خود را کدنویسی کنند و آنها را با جامعه برنامه نویسان کودک به اشتراک بگذارند. بچه‌ها همچنین می‌توانند داستان‌های تعاملی را با ضبط‌های صوتی و عکس‌های سفارشی کدنویسی کنند.

 

این اپلیکیشن طیف وسیعی از مفاهیم علوم کامپیوتر را از توالی تا شرطی ها معرفی می کند. فراتر از پازل ها و مناطق بازی خلاقانه، برنامه مفاهیم برنامه نویسی اضافی را از طریق بازی های سرگرم کننده بررسی می کند. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان بچه ها یاد می گیرند که از الگوریتم ها برای خودکار کردن مرکز مراقبت از حیوانات خانگی خود استفاده کنند و اسرار یک معبد پنهان با نابرابری های ریاضی را کشف کنند. این برنامه دارای گواهینامه KidSafe است و حاوی تبلیغات یا خریدهای درون بازی  نرم افزار برنامه نویسی کودک نیست.

برچسب ها: نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ,

[ بازدید : 23 ]

[ دوشنبه 1 آذر 1400 ] 16:19 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]