برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟

راه های کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

1. نظرسنجی های پولی. به نظر من، سودآورترین شکل درآمد اگر نسبت را در نظر بگیریم: درآمد-زمان صرف-مهارت. هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد. چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟

تا حد امکان از این خدمات ثبت نام کنید و در نظرسنجی شرکت کنید و پول دریافت کنید.

 2. کلیک برای پول یا به اصطلاح موج سواری. تبلیغات را در سایت ها، خود سایت ها مشاهده کنید - برای این کار پاداش خاصی دریافت می کنید. پاداش بسیار کم اما چیزی بیشتر از شما لازم نیست. سایت ها را کلیک و کلیک کنید.

 3. شبکه های اجتماعی. لایک، ارسال مجدد، اشتراک در گروه ها - برای هر اقدام یک پاداش وجود دارد. سایت های زیادی وجود دارند که چنین خدماتی را ارائه می دهند. و اگر دائماً وقت خود را در فضای اجتماعی صرف کنید. شبکه ها، پس این بهترین راه برای ترکیب تجارت با لذت است.

 4. اگر در مورد کپچا (وارد کردن حروف و اعداد برای پول) شنیده اید - فورا آن را فراموش کنید. شما نمی توانید در آنجا چیزی به دست آورید. به جز درآمد، درآمد 3-5 روبل در ساعت.

آموزش خانواده زمان را آزاد چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟  می کند: آنچه در مدرسه برای چندین روز می گذرد را می توان تنها در یک درس در خانه یاد گرفت. دانش آموز خانه وقت را در راه مدرسه و دروس انتخابی غیر ضروری تلف نمی کند. نوجوانان آموزش‌دیده در خانه نه تنها برای مطالعه، بلکه برای سرگرمی‌هایی که بسیاری از آن‌ها قابل کسب درآمد هستند نیز وقت دارند. این یعنی نه به ضرر دانش، پول جیبی به دست آورید.

 موافقم، خیلی خوب است که برای چیزی ایرانیان سایبر که قبلاً دوست دارید، جایزه بگیرید. امیدواریم ایده های زیر به شما انگیزه دهد تا سرگرمی ایده آل خود را بیابید که برای شما درآمد ایجاد کند.

 وبلاگ نویسی

اگر عاشق شبکه های اجتماعی و ارتباط با مردم هستید، پس حوزه وبلاگ راه کار پاره وقت شماست.

 ساده ترین و محبوب چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ ترین پلتفرم وبلاگ نویسی در حال حاضر اینستاگرام است. آنها عکس هایی با متن و داستان ارسال می کنند - ویدیوهای کوتاهی که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. بعید است که بتوانید در وبلاگی با تعداد مشترک کمی کسب درآمد کنید، اما اگر آن را توسعه دهید، محبوبیت شما افزایش می یابد و تبلیغ کنندگان به شما توجه می کنند.

 اگر از فیلمبرداری و ویرایش ویدیو لذت می برید، به YouTube خوش آمدید. وقتی کانال به 1000 مشترک و 4000 ساعت بازدید برسد، مالک شریک میزبانی ویدیو می شود و می تواند پول دریافت کند.

 منابع با کلیپ های کوتاه موبایل - TikTok، Like و دیگران -چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟  نیز محبوبیت پیدا می کنند. بنابراین، الیزاوتا استریژ به آموزش خانواده در مدرسه آنلاین فاکسفورد روی آورد، متوجه شد که زمان زیادی آزاد دارد و شروع به فیلمبرداری ویدیوهای کوتاه کرد. در عرض یک سال، او یک میلیون مشترک به دست آورد و شروع به کسب درآمد از آن کرد.

 من شروع به ساختن ویدیوها برای برنامه لایک کردم، بیشتر موسیقی و کمدی. جلوه های ویژه زیادی در برنامه وجود دارد - آنها جالب هستند."

موضوع وبلاگ می تواند هر کدام باشد. برخی فقط زندگی خود را مانند @tysya در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. یک دختر 16 ساله که در یک روستا زندگی می کرد، توانست وبلاگی با بیش از 1.2 میلیون مشترک ایجاد کند و چندین پروژه تجاری ایجاد کند.

 کسی یک منطقه خاص باریک را انتخاب می کند - به عنوان مثال، مطالعه یک زبان خارجی یا روانشناسی روابط. Snezhana Loboda شانزده ساله با موفقیت حساب @snegana_sky را که بیش از 80 هزار مشترک فعال دارد، چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ حفظ می کند. موضوعات پست های او پذیرش خود، کسب درآمد در 13 سالگی روابط با والدین و عزیزان، تجربیات درونی و هر آنچه که نوجوانان با آن روبرو هستند است.

 

برچسب ها: چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ ,

[ بازدید : 23 ]

[ جمعه 21 آبان 1400 ] 14:18 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]