برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مهارت های فریلنسری

علاوه بر این، ارزهای دیجیتال امیدهای مهارت های فریلنسری زیادی دارند. آنها در حال حاضر به عنوان آینده معاملات دیجیتالی در نظر گرفته می شوند. در واقع، ارزهای رمزنگاری شده قبلاً به عنوان وسیله پرداخت مورد استفاده و پذیرفته شده اند. بسیاری از پلتفرم ها در سراسر جهان قبلاً آنها را پذیرفته اند. بنابراین می توان از آنها برای خرید کالا و خدمات استفاده کرد. در کاتالوگ دوره های آموزشی ما کشف کنید که به شما کمک می کند دنیای ارزهای رمزنگاری شده را کشف و تسلط پیدا کنید.

مهارتها و ویژگیهای مستقل بودن / مستقل بودن:

زندگی آزاد به ویژه مملو از چالش هایی است که باید بر آنها غلبه کرد، چه هر روز و چه در دراز مدت. برای استفاده حداکثری از موج سواری، در اینجا مهارت هایی وجود دارد که در طول سفر به کارتان می آیند:

1 / تدبیر

وقتی خوداشتغال هستید، نقش‌ها و «کارها» مهارت های فریلنسری زیادی برای بازی کردن دارید. اغلب اوقات، تمام اطلاعاتی را که می‌خواهید یا داستان‌هایی شبیه به شما برای پاسخ به سؤالات خود پیدا نمی‌کنید.ایرانیان سایبر  پس این شما هستید که باید راه حل پیدا کنید، به دنبال افراد مناسب بگردید، و جرات بپرسید. مطمئناً اغلب تنها خواهید بود ؛ بنابراین مهم است که یاد بگیرید از خودتان مراقبت کنید (در ابتدا، زیرا جرات درخواست کمک به همان اندازه مهم است!)

2 / مسئولیت

 

به همین ترتیب، همه تصمیمات از شما گرفته می شود. این می تواند هیجان انگیز یا کاملاً استرس زا باشد ... همه چیز به شخصیت و / یا موقعیت شما بستگی دارد! اما لازم است بدانید که چگونه مسئولیت پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید - و سپس، از پیروزی های خود لذت ببرید (مثلاً با یک غذای کوچک برای تبریک 😉). اگر شما از آن دسته ای هستید که فکر می کنید تمام "شکست های" شما به دلیل عوامل بیرونی است، پس وقت آن است که خود را زیر مهارت های فریلنسری سوال ببرید، بروید!

3/ اعتماد به نفس

 

شما متوجه خواهید شد، این شما هستید که کلاه را می پوشید (از این عبارت مطمئن نیستم، مهارت های فریلنسری اما ما می گوییم که شما مرا درک می کنید). بنابراین لازم است که در داشتن اعتماد به نفس کافی به خود، به توانایی ها، به ایده های خود موفق شویم تا این دنیای کوچک را دور ببریم. در اینجا ما نمونه بارز مهارتی را داریم که می دانید می توانید آن را توسعه دهید، درست است؟ من در این مورد مهارت فریلنسری

 در دو مقاله دیگر صحبت می کنم، از شما دعوت می کنم روی موارد مهارت های فریلنسری زیر کلیک کنید.

برچسب ها: مهارت های فریلنسری ,

[ بازدید : 28 ]

[ پنجشنبه 6 آبان 1400 ] 16:33 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]