برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

افزایش مهارت برنامه نویسی

اگر مطمئن نیستید که از کجا باید برنامه نویسی را شروع کنید ، افزایش مهارت های برنامه نویسی  جاوا اسکریپت را بیاموزید زیرا این زبان برنامه نویسی رایج رایانه در وب است. برخی افراد آن را "بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری" می دانند زیرا به شما کمک می کند تا سریع با برنامه نویسی کامپیوتر شروع کنید. در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 جاوا اسکریپت با افزودن طراحی پویا ، دکمه های بازیگوش ، انیمیشن ها و سایر عناصر تعاملی ، وب سایت ها را تعاملی و قانع کننده می کند.

 امروزه وب دارای بیش از 1.5 میلیارد وب سایت است و حدود 95 درصد از آنها از جاوا اسکریپت استفاده می کنند و حجم وب را بسیار بزرگ کرده است. هنگامی که جاوا اسکریپت را می شناسید ، لازم نیست نگران جای خالی کار باشید.

 همچنین می توانید از C # برای ایجاد برنامه ها و بازی های رومیزی استفاده کنید. این زبان همچنین برای برنامه های وب و تلفن همراه مناسب است.

 

34 درصد از محبوب ترین و رایگان ترین بازی های موبایل افزایش مهارت های برنامه نویسی توسط توسعه دهندگانی تهیه می شود که به زبان سی شارپ کد نویسی می کنند. این زبان برای زنده کردن برخی از نمادین ترین بازی های موبایل این قرن استفاده شد: Temple Run Trilo

gy و Assassin's Creed Identity.

 

C # نیز بسیار آسان برای استفاده است. خطاها را می توان به راحتی تشخیص داد زیرا فریم ورک کد را قبل از استقرار اعتبار می بخشد. با این حال ، یادگیری سی شارپ زمان و تمرین بیشتری نسبت به یادگیری پایتون می برد.

 

به عنوان یک نکته ، برای شروع برنامه نویسی ، افزایش مهارت های برنامه نویسی  لزوماً نباید دارای مدرک علوم کامپیوتر ، گواهی توسعه نرم افزار یا سایر مدارک برنامه نویسی کامپیوتر باشید. چیزی که شما به آن احتیاج دارید ، صبر و سرعت سریع است. می توانید خودآموز باشید و همچنان در FAANG (فیس بوک ، آمازون ، اپل ، نتفلیکس ، گوگل) کار کنید و حقوق بالایی دریافت کنید. یادگیری کد نویسی یکی از بهترین مهارت هایی است که امروزه می توانید یاد بگیرید. ارزشش را دارد.

 برنامه نویسی بدون توجه به زبان برنامه نویسی که انتخاب می کنید یک حرفه خوب است (مگر اینکه تصمیم به یادگیری Brainfuck - سخت ترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری) بگیرید.

 بسته به عنوان شغل و شرکتی که در آن کار می کنند ، برنامه نویسان می توانند از 80،000 دلار در سال تا 500،000 دلار در سال و حتی بیشتر درآمد کسب کنند.

 برنامه نویسی دشوار است و بنابراین شما باید به طور کنجکاوی علاقه مند شوید تا آن را به عنوان یک کار لذت بخش تلقی کنید تا کار. اگر قصد ندارید چهار سال را به مدرک CS اختصاص دهید ، می توانید در دوره های آنلاین افزایش مهارت های برنامه نویسی برنامه نویسی کامپیوتر ثبت نام کنید یا در اردوهای راه اندازی شرکت کنید.

 

کانال های YouTube برای بهبود مهارت های برنامه نویسی شما

YouTube برای چه چیزی و چرا عالی است ، اما متن برای چگونگی آن بهترین است. آن را فراموش نکن.

 برخی از کانال های YouTube ممکن است کمی قدیمی باشند. با این حال ، توصیه هایی که می توانید به شما کمک کند شروع به کد نویسی کنید ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، برنامه نویسی مبتدی خود را یاد بگیرید ، یا اگر یک حرفه ای با تجربه هستید بازی خود را انجام دهید. تمام کانال های ذکر شده در زیر به شما در پیشبرد آموزش برنامه نویسی کامپیوتر کمک می کند.

 

بنابراین ، بدون ترتیب خاصی و بدون هیچ گونه مزاحمت بیشتر:

 رسانه تراورسی

 تعداد آموزشهایی که این کانال ارائه می دهد بسیار زیاد است (مانند راهنمای برنامه نویسی از A تا Z). بسیاری از کاربران یوتیوب که کانالهای برنامه نویسی مشابهی را اجرا می کنند می گویند مردی که مالک Traversy Media است ایرانیان سایبر بر آنها تأثیر گذاشته است تا کانال خود را راه اندازی کنند (یکی از این یوتیوبرها DevEd است). Traversy Media منابع ارزشمندی در موضوعاتی مانند Angular ، React و Python دارد. کیفیت محتوا بی عیب و نقص است. بدون شک به شما کمک می کند تا دانش برنامه نویسی خود را گسترش دهید و مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر خود را ارتقا دهید.

3 آبی 1 قهوه ای

 اگر ریاضیدان هستید ، 3Blue1Brown کانالی برای شماست. موضوعاتی مانند جبر خطی ، شبکه های عصبی ، حساب ، توپولوژی و موارد دیگر را پوشش می دهد. گرانت سندرسون ، صاحب کانال ، در سال 2015 از افزایش مهارت های برنامه نویسی  لیسانس ریاضیات از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد. هنگامی که قرنطینه به دلیل همه گیری کووید -19 انجام شد ، او یک لیست پخش از آموزش های ریاضی به نام "ریاضی قفل" را قرار داد تا تحصیل در خانه را برای دانش آموزان راحت تر کند. Grant در زمان نگارش این مقاله (10 سپتامبر 2020) 3.07 میلیون مشترک دارد. "هدف این است که توضیحات را با انیمیشن ها کنترل کرده و مشکلات ساده را با تغییر مهارت برنامه نویسی  دیدگاه ها ساده کنیم. ”

 

برچسب ها: افزایش مهارت های برنامه نویسی ,

[ بازدید : 27 ]

[ سه شنبه 27 مهر 1400 ] 22:52 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]