برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مهارت های برنامه نویسی

به یاد داشته باشید ، شما باید تقریباً بلافاصله توجه  مهارت های برنامه نویسی خوانندگان خود را جلب کنید. محدوده توجه افراد معمولی این روزها تقریباً 8 ثانیه است. با توجه به این که رزومه شما در تمام طول روز توسط افرادی که رزومه می خوانند افزایش مهارت های برنامه نویسی خوانده می شود ، به نظر می رسد که مدت زمان توجه آنها کمتر از 5 ثانیه باشد.

 

در اینجا برخی از وب سایت ها با انواع مختلف مشاغل کدگذاری آنلاین آمده است:کراپ قابل شستشو مشاغل معتبر موزه سرریز بسته ها AngelList

شکار محصول StartUpHire ترکیب FlexJobs ما از راه دور کار می کنیم UpWork

داشتن یک پایه مستحکم به حداقل دو زبان ، فرصت های شغلی افزایش مهارت های برنامه نویسی شما را دوچندان می کند. اکثر توسعه دهندگان یک رشته برنامه نویسی را که واقعاً به آن علاقه دارند انتخاب می کنند و سپس ایرانیان سایبر بر یادگیری زبان هایی که آن منطقه را راهنمایی می کنند تمرکز می کنند.

 

با توجه به آگهی های استخدامی Indeed.com در سال 2014-2019 ، SQL (22 of از کل آگهی های شغلی فنی) و جاوا (21)) بیشترین زبان برنامه نویسی هستند. با این حال ، تسلط SQL در سال های اخیر رو به کاهش است.

 

اگر به توسعه تلفن همراه ، به ویژه Android علاقه دارید ، باید جاوا را به هر زبان دیگری یاد بگیرید. بیش از 2.3 میلیارد دستگاه تلفن همراه با سیستم عامل اندروید کار می کنند. جاوا از ابتدای شروع فعالیت خود در اواسط دهه 1990 همواره در صدر این رتبه بندی ها قرار داشته است.

 

پایتون (18)) رتبه سوم را دارد و همچنان در حال رشد است ، بیشتر افزایش مهارت های برنامه نویسی در حرفه های علم داده. شگفت انگیز است که پایتون چقدر بزرگ شده است و از 15 به رتبه 3 در طول 5 سال (2014-2019) رسیده است. در کنار C #، پایتون یکی از سودآورترین زبان های برنامه نویسی است. اگر به هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین یا علم داده علاقه دارید ، پایتون زبانی است که باید یاد بگیرید.

 

می توانید انواع مختلفی از مشاغل برنامه نویسی را با پایتون پیدا کنید. با توجه به StackOverflow ، پایتون خواسته ترین و مفیدترین زبان برنامه نویسی است. و جاوا اسکریپت به عنوان مفیدترین زبان برنامه نویسی افزایش مهارت های برنامه نویسی در رتبه دوم قرار می گیرد. این گمانه زنی وجود دارد که پایتون در نهایت می تواند به پربیننده ترین زبان برنامه نویسی مهارت برنامه نویسی تبدیل شود.

برچسب ها: افزایش مهارت های برنامه نویسی ,

[ بازدید : 24 ]

[ سه شنبه 27 مهر 1400 ] 22:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]