برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

افزایش مهارت های برنامه نویسی

همانطور که شما ارزشمندترین مهارت های برنامه نویسی خود را لیست می کنید افزایش مهارت های برنامه نویسی ، برای داشتن یک رزومه برنامه نویسی بهینه سازی شده ، باید چند نکته را بدانید.

قبل از ارسال رزومه ، همیشه چند بار شرح شغل را بخوانید و سعی کنید بفهمید چه چیزی مربوط به موقعیتی است که برای آن درخواست می کنید. سپس خودتان را با کار مرتبط کنید.

همیشه با خود صادق باشید. زبانهای برنامه نویسی که نمی دانید را فهرست نکنید زیرا در توضیحات شغل گنجانده می شوند. در صورتی که فقط 4 سال و 1 ماه فرصت دارید ، به آنها نگویید که 5 سال افزایش مهارت های برنامه نویسی تجربه دارید.

مهارتهای برنامه نویسی (زبانها) خود را در بالای عنوان در زیر عنوان قرار دهید.

ابتدا پیشرفته ترین مهارت های برنامه نویسی خود را لیست کنید ، سپس از لیست میانی ، مهارت هایی را که کمترین تجربه را در آنها دارید ، و در انتهای لیست ، مهارت های برنامه نویسی را که تجربه مناسبی با آنها دارید ، لیست کنید.

به جای دسته های عمودی ، دسته های افقی ایجاد کنید. با این کار فضای خالی رزومه شما از بین می رود در حالی که از نظر زیبایی از نظر زیبایی باقی می ماند.

همچنین از به کار بردن عباراتی که دیگران استفاده می کنند افزایش مهارت های برنامه نویسی خودداری کنید. از افزودن شخصیت به رزومه خود نترسید. شما بسیار برجسته خواهید شد همه شخصیت شما را دوست ندارند ، اما کسانی که ایرانیان سایبر دوست دارند شما را دوست خواهند داشت. سعی کنید در نوشتن دقیق باشید

بودن. به جای "تجربه گسترده" بگویید "5 سال و 6 ماه تجربه". به جای گفتن "تعداد پروژه های موفق Y" ، "تعداد پروژه های موفق که به ما در دستیابی به A ، B و C کمک کردند" بگویید. " شما تمرین را بدست آورید

 

اما اغلب ، یک توسعه دهنده با تجربه آنقدر تجربه و پروژه دارد که اگر همه چیز را لیست کند ، رزومه وی 10 صفحه خواهد بود. سعی کنید آنچه را که بیشتر به موقعیت موردنظر شما مربوط می شود ، بیابید و مهارت ها و پروژه هایی را افزایش مهارت های برنامه نویسی که بیشترین ارتباط را با شما دارند ، لیست کنید.

ایده خوبی است ، اگرچه خسته کننده و سخت است ، رزومه خود را برای هر موقعیتی که برای آن متقاضی هستید بازنویسی کنید. این به شما امکان می دهد برخی از جزئیات را تغییر دهید تا در نظر افرادی که استخدام می کنید خوب به نظر برسند. هرگز رزومه عمومی ارسال نکنید. توجه را جلب نخواهید کرد ؛ به نظر می رسد "فقط نامزد بعدی خسته کننده در لیست" ، و شانس استخدام شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

 

همچنین می توانید هنگام درخواست مشاغل برنامه نویسی آنلاین ، رویکرد متفاوتی را امتحان کنید. برخی از توسعه دهندگان رزومه "معمولی" خود (فهرست مهارت های برنامه نویسی رایانه ، تحصیلات ، تجربه و غیره) را به همراه رزومه دیگری "شخصی" ارسال می کنند که کار قبلی خود را در اسلایدهای اصلی با تصاویر الگوریتم ها و مسائل فنی توضیح می دهد. هنگامی که رزومه شما پس از افزایش مهارت های برنامه نویسی یک سری 500 رزومه خسته کننده وارد می شود ، خواننده را مهارت برنامه نویسی بیدار می کند.

 

برچسب ها: افزایش مهارت های برنامه نویسی ,

[ بازدید : 27 ]

[ سه شنبه 27 مهر 1400 ] 22:38 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]