برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش رباتیک مبتدی

اصول برنامه نویسی به زبان C ++ ؛ اصول اولیه ساخت مدارهای الکتریکی ؛ اصول پردازش سیگنال های دیجیتال و آنالوگ ؛ اصول عملکرد  در درس های بعدی ، آموزش رباتیک مبتدی دانش آموز نحوه کنترل از راه دور ، سنسورها ، موتور و نحوه برنامه ریزی بازی های مختلف را یاد می گیرد.

دانشگاهوب سایت: مدت زمان: 21 سخنرانی مجانی شرایط: در صورت درخواست دوره "روبات ها در خانه" برای آشنایی دانش آموزان با اصول رباتیک و مکاترونیک ، ویژگی های استفاده از دستگاههای مکاترونیک در زندگی روزمره ایجاد شد. این دوره توسط معلمان گروه فیزیک دانشگاه فنی دولتی مسکو تدریس می شود. باومن.

ماژول های دوره: 1. مقدمه ای بر رباتیک - 4 سخنرانی. 2. محرک های روبات - 5 سخنرانی. 3. سیستم های کنترل ربات - 6 سخنرانی. 4. استفاده از آموزش رباتیک مبتدی  دستگاه های روباتیک در شرایط شدید. کار عملی - 6 سخنرانی. ساقه

مدت زمان: در صورت درخواست هزینه: 0-2000 روبل. موارد مورد نیاز: مواد و ابزار مطابق لیست برنامه درسی شامل مطالعه علوم ، مهندسی ، فناوری و ریاضیات به صورت کاربردی است. دانش آموزان از دستورالعمل های ویدئویی متحرک دقیق برای جمع آوری پروژه ها از مواد ضایعات استفاده می کنند. در فرآیند آموزش رباتیک مبتدی  مونتاژ پروژه ها ، مهارت های دستی و ابزارهای الکتریکی به دست می آید.

اکثر پروژه ها ماشین های متحرک هستند. به شیوه ای بازیگوشانه می توان آزمایش یا مسابقه ای را انجام داد که در آن مواد منتقل شده تلفیق می شوند.

درس مقدماتی رایگان است. اما در حال حاضر ، آموزش کلاسهای 1-7 یک مدل متحرک را از مواد و ابزارهای بداهه جمع آوری می کند. این دستگاه یک پلت فرم متحرک است که از یک فن استفاده می کند. با استفاده از این دستگاه به عنوان مثال ، آموزش رباتیک مبتدی می توانید تغییر در قطبیت منبع تغذیه هنگام اتصال موتور ، اصل عملکرد پره های فن را به وضوح ارزیابی کنید.

شرایط مورد نیاز: خیر بهترین معلمان و متدلوس مطمئن هستند که برای کودک بسیار ایرانیان سایبر جالب تر است که مدلهای روبات را از سازنده با دستان خود بسازد تا بتواند جلوی خود را ببیند ، محصول محصول خود را لمس کرده و بلافاصله آزمایش کند. فعالیت. آموزش آنلاین فردی +.0! این کودک می تواند با کنترل از راه دور معلم ، ربات ها را بدون ترک خانه طراحی و برنامه ریزی کند.

مدت دوره: 72 ساعت / یک بار در هفته به مدت 60 دقیقه - 36 درس. سازنده کلاسها توسط پیک به آدرس مشخص شده تحویل داده می شود. "هوش" این جایی است که شما فراتر از مدرسه می روید ، دوستان خود آموزش رباتیک مبتدی را پیدا می کنید و با آخرین فناوری ارتباط برقرار می کنید. با هدایت مربیان و معلمان مجرب ، لحظات واقعی شادی را تجربه می کنید.

 

با تکمیل هر خط کد ، توسعه هر دستگاه و غلبه بر هر مانعی ، در اینجا مهارت هایی را برای شکل دادن به آینده بزرگ خود یاد می گیرید.

در دوره های آنلاین ، آموزش رباتیک مبتدی کودکان یاد می گیرند: مبانی روباتیک و الکترونیک ل سازی سه بعدی و چاپ سه بعدی برنامه نویسی دستگاه های الکترونیکی. / Li> این مرکز همچنین دارای یک کانال است که در آن می توانید تمام آموزش های ویدئویی را تماشا کنید.

توسط معلمان مجرب در محیط آموزشی فعلی با تخصص خود بچه ها توسعه داده شده است. این باعث می شود این دوره پر جنب و جوش و پربار باشد. چه اتفاقی خواهد افتاد: دو نسخه از دوره برای سیستم عامل های ساختمانی: نمودارهای مونتاژ ، برنامه های نمونه برای روبات ها ، واژه نامه موضوعی و فیلم ها آزمایش هایی برای بررسی سطح آموزش و شناسایی شکاف در دانش دانش آموزان توصیه های آموزش رباتیک مبتدی روشمندرردستورالعمل هایی برای معلمان که ویژگی های هر درس را شرح می دهند.

برچسب ها: آموزش رباتیک مبتدی ,

[ بازدید : 26 ]

[ يکشنبه 25 مهر 1400 ] 11:29 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]