برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی بچه ها

 سالانه برای برنامه های تلویزیونی برنامه نویسی کودکان  برای کودکان و نوجوانان. که نسبت درآمد از

تبلیغات کودکان و تلویزیون کودکان باید 1: 1 مطابق با ذهنیت خدمات عمومی نباشد. تلویزیون 2 یک تعهد خدمات عمومی دارد و در نتیجه ملزم به پخش برای همه گروه های جمعیتی ، از جمله کودکان ، صرف نظر از برنامه نویسی کودکان پول است

از مجوز وجوه یا درآمد تبلیغاتی - و هر چه که باشد - ناشی می شود در مورد تبلیغات بزرگسالان یا کودکان. یکی از پیامدهای بحث عمومی که در سال 1998 اتفاق افتاد-

99 این است که طول بلوک های تبلیغاتی کودکان از سپتامبر برنامه نویسی کودکان از 5 کاهش یابد

تا سه دقیقه برای قسمتی از سطح انتقال که در آن بار بیشتر است و خواهد شد

در مورد برنامه های کودکان در روزهای شنبه و یکشنبه برنامه نویسی کودکان بگویید ، که طبق گفته ماریان پیتلکو 10 میلیون دلار کرون برای تلویزیون هزینه دارد. در سال.

آیا ممنوعیت تبلیغات دانمارکی برای کودکان در دانمارک وجود دارد و ایرانیان سایبر  همچنین مناطق بدون تبلیغات در اطراف برنامه های کودکان ، برخی از آنها وجود خواهد داشت

اگر فرزند شما می خواهد نحوه برنامه نویسی و ساخت برنامه نویسی کودکان بازی های رایانه ای خود را بیاموزد ، این دوره برنامه نویسی برای کودکان ممکن است برای او چیزی باشد!

                                     

حداقل سن توصیه شده: 10 سال

 

این دوره برای کودکان و نوجوانان علاقمند به بازی و برنامه نویسی است. هیچ الزامی برای تجربه قبلی وجود ندارد ، زیرا ما از ابتدا شروع می کنیم برنامه نویسی کودکان و مطمئن می شویم که فرزند شما مهارت های برنامه نویسی خود را با سرعت آرام توسعه می دهد.

 

پس از اتمام دوره ، فرزند شما می تواند دوره ای برنامه نویسی کودکان را برای مثال توسعه برنامه ، وب سایت ها یا شاید بازی های سه بعدی ادامه دهد. این دوره شامل 26 درس ویدئویی است که در گروه های 5 نفره تقسیم شده است ، به طوری که شما مجاز هستید در طول دوره در مجموع پنج بازی بسازید.

 

ما با زبان برنامه نویسی بصری Scratch کار می کنیم ، که برای ساخت بازی های برنامه نویسی کودکان رایانه ای ساده و یادگیری برنامه نویسی واقعاً خوب است. وقتی دوره به پایان رسید ، کودک شما قادر خواهد بود بازی های خود را بسازد ، جایی که هم گرافیک و هم کد از ابتدا ساخته شده است. فرزند شما همچنین بسیاری از مفاهیم اساسی را در برنامه نویسی یاد گرفته برنامه نویسی کودک  است. اگر غیر از این باشد ، حلقه ها برنامه نویسی کودکان ، متغیرها ، رویدادها ، موضوعات و موارد دیگر.

برچسب ها: برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 31 ]

[ چهارشنبه 14 مهر 1400 ] 6:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]