برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کدنویسی کودکان

به طور همزمان 4 سال روابط عمومی در 1 ژانویه 1997 ، این برنامه نویسی کودکان امکان برای هیئت تبلیغات صدا و سیما مطرح شد که در موارد تبلیغات مخفی نظرات خود را اعلام کند.

قانون بازاریابی برنامه نویسی کودکان قوانین خاصی در مورد بازاریابی ندارد

نسبت به کودکان و جوانان در موارد مربوط به این موضوع ، از بند کلی در بخش 1 قانون بازاریابی استفاده می شود و هنگامی که تصمیم می گیرد در مورد شیوه های بازاریابی مناسب در مورد کودکان و جوانان تصمیم گیری شود ، به عنوان مثال. ماده برنامه نویسی کودکان

برای شیوه های تبلیغاتی

در فرمان اجرایی وزارت فرهنگ در زمینه تبلیغات ایرانیان سایبر و حمایت مالی در رادیو وتلویزیون ، قوانین خاصی در مورد حمایت از کودکان و نوجوانان در ارتباط با تبلیغات در تلویزیون و رادیو وجود دارد (-216-23 ، پیوست 2) ، و مدافع مصرف کننده که در

1998 کتابچه "کودکان ، جوانان و بازاریابی" ، که به عنوان "راهنمایمعامله گران "، یعنی برخی از دستورالعمل های برنامه نویسی کودکان اخلاقی ، که نشان می دهد معامله گران هنگام بازاریابی باید توجه ویژه ای داشته باشند

پس از خود علیه کودکان

و جوانان زیرا کودکان و جوانان به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند و فاقد تجربه و انتقاد هستندبدون سانس از آنجا که هیچ محدودیت سنی مشخصی برای "کودکان و جوانان" وجود ندارددر مورد بازاریابی ، محدودیت تشویق می شود که 18 سال تعریف شود.

در مجموع 555 آگهی برنامه نویسی کودکان را رد کرده است که از این تعداد 88 آگهی بازرگانی استدر پرتو "قوانین کودک" ردها به ویژه مربوط به 20 پوند است که به تبلیغات گمراه کننده می پردازد (33 آگهی رد شده) و 23 پوند که مربوط به

مشارکت کودکان زیر 14 سال در آگهی (45 آگهی رد شده) ، در فرمان اجرایی وزارت فرهنگ (ضمیمه 2 را ببینید). در همان مدت ، هیئت تبلیغات صدا و سیما به 143 شکایت در مورد برنامه نویسی کودکان پخش شده در تلویزیون 2 رسیدگی کرد. از 143 شکایت ، 12 مورد مربوط به قوانین کودکان بود که هیئت مدیره به 6 شکایت آنها رسیدگی کرد. با توجه

22 TV Syd تبلیغات تلویزیونی را از سال 1987 پخش کرد - یعنی. قبل از ایجاد TV 2 در سال 1988.

این واقعیت که تعداد کمی از شکایات در مورد تبلیغات کودکان وجود دارد می توانداحتمالاً به این دلیل است که تعداد کمی از والدین می دانند که می توانند شکایت کنند.بیان شده است که اگر تلویزیون 2 اجازه پخش آگهی های بازرگانی کودکان را ندارد وتبلیغات در مورد برنامه های کودکان ، آنها 100 میلیون ضرر می کنند. این رقم در

مطابق محاسبات انجام شده توسط TV 2 Reklame. به گفته ماریان پیتلکوف ، برنامه نویسی کودکان تبلیغات کودکان در سراسر این منطقه منجر به از دست دادن 54 نفر می شود

کارخانه. و ممنوعیت بلوک های تبلیغاتی ، علاوه بر تبلیغات کودکان ، قبل و بعد برنامه های کودکان ، از دست دادن 43 میلیون. kr. ، یعنی در کل 97 میلیون کرپیشنهاد شده است که چنین ضرری در نتیجه i.a. آن را به آنجا می رساند

پول کمتری برای تلویزیون کودکان تولید شده در دانمارک خواهد بود:ممنوعیت برنامه نویسی کودکان تلویزیونی برای کودکان تلویزیون کودکان دانمارکی را تحت تأثیر قرار می دهد.80 درصد درآمد TV 2 از تبلیغات تجاری تأمین می شود. کاهش این درآمدها

به معنای پول کمتر برای تلویزیون های تولید شده در برنامه نویسی کودکان- از جمله تلویزیون با کیفیت

برای کودکان.

برچسب ها: برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 27 ]

[ چهارشنبه 14 مهر 1400 ] 6:16 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]