برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ریاضی در برنامه نویسی1

برای بهینه سازی الگوریتم یادگیری ماشین ، باید از  ریاضی در برنامه نویسی حساب چند متغیری استفاده کنید. همچنین زمانی که اجسام بر اساس قوانین فیزیک مجبور به تعامل با یکدیگر شوند ، از حساب در برنامه های مبتنی بر شبیه سازی استفاده خواهید کرد. محاسبه ای که در یک برنامه کارشناسی یا دوره های آنلاین یاد می گیرید از قوانین فیزیک پشتیبانی می کند که به شما در شبیه سازی برنامه کمک می کند.

 

احتمالات و آمار

یادگیری ماشین نیاز به احتمال  ریاضی در برنامه نویسی و آمار دارد. الگوریتم های یادگیری ماشین از مدل های توزیع احتمال اساسی استفاده می کنند. بنابراین ، برای برنامه ریزی الگوریتم های یادگیری ماشین ، باید پایه و اساس محکمی در احتمالات و آمار داشته باشید.

 

نظریه گراف

اثبات و قضایای نظریه گراف ایرانیان سایبر  به برنامه نویسان کمک می کند تا کد ناوبری ایجاد کرده و همچنین راحتتر در برنامه نویسی حرکت کنند.

 

با یادگیری نظریه گراف ، با اثبات و قضایایی مانند جستجوی عمق  ریاضی در برنامه نویسی اول ، مرتب سازی توپولوژیکی ، الگوریتم دیکسترا و جستجوی اول عرض ،



  بیشتر آشنا می شوید.

 

این مفاهیم در برنامه های ناوبری استفاده می شود ، به عنوان مثال ، برای محاسبه کوتاهترین فاصله بین دو نقطه با استفاده از الگوریتم ها. برنامه نویسان باید بتوانند آن نوع الگوریتم ها را ایجاد کنند.

 

______

 

اگر برنامه نویس آینده نگر هستید و می خواهید  ریاضی در برنامه نویسی مهارت های ریاضی خود را ارتقا دهید ، از طریق Knoyo به دنبال معلم ریاضی خاص خود باشید. شما می توانید معلم را با توانایی ها و تجربه دقیق مورد نیاز خود برای یافتن پیدا کنید تا بتوانند به شما در تسلط بر مهارت های برنامه نویسی و برنامه نویسی کمک کنند.

 

 

برنامه نویسی ریاضی مقالات اصلی مربوط به هر جنبه ای از بهینه سازی ریاضی را منتشر می کند. یعنی هر چیزی که مستقیم یا غیرمستقیم در رابطه با مشکل بهینه سازی عملکرد بسیاری از متغیرها ، اغلب تحت مجموعه ای از محدودیت ها استفاده می شود. این شامل مسائل نظری و محاسباتی و همچنین مطالعات کاربردی است. به همراه مباحث استاندارد بهینه  ریاضی در برنامه نویسی سازی خطی ، غیر خطی ، عدد صحیح ، مخروطی ، تصادفی و ترکیبی ، تکنیک هایی برای تدوین و به کارگیری مدل های برنامه نویسی ریاضی ، محدب ، غیر صاف و تحلیل تغییرات ، نظریه چند وجهی ، نابرابری های متغیر و کنترل و بازی وجود دارد. نظریه از منظر برنامه نویسی ریاضی هیئت های تحریریه به ویژه در برنامه های جدید برنامه نویسی ریاضی و رابط با مهندسی ، اقتصاد و علوم کامپیوتر علاقه مند هستند

مقالاتی که عمدتا به مسائل محاسباتی مانند پیاده سازی و آزمایش مربوط می شوند باید به طور کلی به محاسبات برنامه نویسی ریاضی ارائه شوند.

برنامه نویسی ریاضی شامل دو سری است. سری A مقالات تحقیقاتی اصلی ، گزارش ها و نظرسنجی ها و گزارش هایی در مورد آزمایشات محاسباتی و برنامه های کاربردی جدید یا ابتکاری و همچنین ارتباطات  ریاضی در برنامه نویسی کوتاه با موارد فوق منتشر می کند. موضوعات سری B هر کدام بر روی موضوعی واحد که مورد علاقه جامعه برنامه نویسی ریاضی است تمرکز

 می کنند. هر شماره از سری B دارای یک یا چند ویراستار مهمان است که نیازی به عضویت در هیئت تحریریه ندارند. یک موضوع ممکن است مجموعه ای از مقالات اصلی ، یک تک نگارش پژوهشی یا منتخبی از مقالات یک کنفرانس باشد.

[ بازدید : 30 ]

[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] 20:10 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]