برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کسب و کار آنلاین برای نوجوانان1

 

"سلام. اسم من بنتلی است. کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  من سعی می کنم پول بیشتری برای خرید برخی کتابها به دست آورم زیرا من واقعاً عاشق خواندن هستم. آیا می توانم به شما کمک کنم؟"

 

او کار کرد ، یک ساعت و نیم کار کرد و 20 دلار درآمد داشت. همه به این دلیل که یک سوال بپرسید! او پسر من است و من به او فوق العاده افتخار می کنم ، اما او همچنین یک مثال عالی از نحوه پول درآوردن کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  است.

 

گاهی اوقات ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نیاز ایرانیان سایبر  را تشخیص دهید و س askالی بپرسید. لطفاً هنگام مطالعه درباره 48 فرصت دیگر برای کسب درآمد در نوجوانی ، این را در نظر داشته باشید.

می توانید داستان کامل را اینجا بخوانید: کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  اولین پست بنتلی.


2. نگهداری از کودکان

بچه پرستاران ساعتی 10 دلار یا بیشتر درآمد دارند و در شرایط بسیار بهتری نسبت به یک شغل نیمه وقت معمولی کار می کنند. شما باید کودکان را دوست داشته باشید و اگر دوره CPR را به پایان برسانید واقعاً کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  به شما کمک می کند. این اغلب به آسانی به افراد منطقه شما اطلاع می دهد که شما آماده نشستن هستید. هنگامی که این کلمه را به زبان آوردید ، ممکن است بیش از آنچه که بتوانید برگزار کنید ، برنامه های نگهداری از بچه ها داشته باشید.

 

3. InboxDollars

InboxDollars به ​​شما امکان می دهد با تماشای تلویزیون ، انجام نظرسنجی ها و حتی جستجو در اینترنت درآمد کسب کنید. شما آن را دریافت کردید - نقدی ، نه پاداش. شما در این سایت ثروت زیادی به دست کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  نمی آورید ، اما این راهی است که با انجام کارهایی که معمولاً انجام می دهید ، پول اضافی به دست آورید. همانطور که شما انجام می دهید ، دلار و سنت اضافه می شود.

 

4. تدریس

اگر در هر موضوعی مهارت دارید ، می توانید خدمات خود را به عنوان معلم ارائه دهید. تقریباً هر رشته دانشگاهی می تواند واجد شرایط باشد ، اما ریاضی ، علوم و انگلیسی معمولاً بیشترین تقاضا کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  را دارند. می توانید ساعتی 20 دلار به بالا هزینه کنید. با ارائه بروشور به مدارس محلی خدمات خود را به بازار عرضه کنید.


حتی می توانید این کار را به صورت آنلاین ، از طریق سیستم عامل هایی مانند Enroll.com انجام دهید. شما می توانید بین 60 تا 80 درصد هزینه های تدریس خصوصی دریافت شده توسط سایت را دریافت کنید.

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] 13:16 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]