برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

چند ایده عالی برای آموزش رایگان برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان(2)

CODE.ORG

Code.org یک پلتفرم آنلاین با دوره های برنامه نویسی بسیاری است که ورود آسان به برنامه نویسی را امکان پذیر می کند.

مناسب برای: دوره هایی برای همه سنین ، برای کودکان از چهار تا بزرگسالان برگزار می شود.

پلت فرم Code.org یک کیف واقعی خوش شانس برای همه کارها با برنامه نویسی است. این بازی های بی شماری را ارائه می دهد که کودکان و نوجوانان می توانند برای یادگیری اصول برنامه نویسی از آنها استفاده کنند. این طیف از دوره های کوچک برای مبتدیان چهار سال به بالا (جایی که والدین نیز می توانند از آنها کمک بگیرند) تا دوره های پیچیده تر برای کودکان ده تا 18 ساله متغیر است. بسته به تجربه قبلی ، کاربران می توانند در هر نقطه ای به دوره ها بپیوندند. علاوه بر تمرینات برای توسعه مفاهیم جدید ، وظایف ، فیلم های توضیحی در مورد موضوعات مختلف ، آزمونهای چند گزینه ای ، تمرینات رایگان یا پروژه های مضمونی مانند پرندگان عصبانی ، کنکوری ، جنگ ستارگان یا السا ملکه یخی نیز وجود دارد.

 

STAR WARS توسط CODE.ORG

این تمام شد: جنگ ستارگان از code.org یک دوره مبتدی است که در آن می توان شخصیت های جهان جنگ ستارگان را با دستورات ساده کنترل کرد.

 

مناسب برای: کودکان شش ساله و بالاتر.

 

جنگ ستارگان از Code.org یک پیشنهاد عالی برای همه طرفداران جنگ ستارگان است که می خواهند طعم برنامه نویسی را بچشند. در 14 وظیفه ، کودکان اصول اولیه را تمرین می کنند تا سپس با کمک عناصر آموخته شده ، بازی Star Wars خود را برنامه ریزی و به اشتراک بگذارند. این وظایف توسط شخصیت های جنگ ستارگان Leia یا Rey انجام می شود. ربات های C-3PO ، R2-D2 یا BB-8 بسته به سطح قابل برنامه ریزی هستند. برنامه مبتنی بر مرورگر معرفی خوب و ساده ای را در زمینه برنامه نویسی ارائه می دهد. نه ثبت نام و نه نصب لازم نیست. دستورات را می توان با بلوک کد برنامه ارائه داد. به عنوان مثال ، کودکان به روبات ها دستور می دهند جهت خود را تغییر دهند ، برای تلفن های موبایل بازی کنند یا با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

 

 

https://www.codingkids.de/machen/programmieren-fuer-kinder-11-tolle-ideen#ant-me

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 34 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 16:15 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]