برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش پايتون براي كودكان

زمان تقریبی برای یادگیری پایتون چقدر است؟

زمان تخمینی برای برنامه نویس آموزش پايتون براي كودكان بی تجربه برای توسعه برنامه وب در پایتون تقریباً 300 تا 400 ساعت است. البته ، این زمان بستگی به آنچه شما ایجاد می کنید دارد و تفاوت های فردی وجود دارد ، بنابراین نمی توان بدون قید و شرط گفت ، اما به طور کلی گفته می شود که 3 تا 4 ساعت مطالعه در روز حدود 3 ماه است.

به هر حال آموزش پايتون براي كودكان ، 3 ماه یک راهنمای خودآموزی است و همچنین در نظر گرفته می شود که "برای رسیدن به یک سطح معینی از زمان و مقدار مطالعه مورد نیاز است". بنابراین ، اگر به مدرسه می روید ، می توانید پایتون را در زمان کوتاه تری یاد بگیرید.

 

آیا می توان پایتون را با آموزش خود آموخت؟

پایتون در مقایسه با سایر زبانهای برنامه نویسی آنقدر ساده است آموزش پايتون براي كودكان که حتی اگر خودآموز باشید ، می توانید دانش کاملی را بیاموزید. اخیراً ، سایتهای قابل فهم زیادی وجود دارد ، فیلمهای رایگان ، کتابها و سایر مطالب آموزشی وجود دارد ، بنابراین می توانید در خانه خود به طور جدی مطالعه کنید.

 

با این حال آموزش پايتون براي كودكان ، از آنجا که خودآموزی مستلزم ادامه تحصیل یک نفر است ، این یک واقعیت است که بسیاری از افراد نمی توانند انگیزه خود را حفظ کرده و در راه ناامید شوند. برای ادامه یادگیری بدون ناامیدی ، حفظ انگیزه مهم است ایرانیان سایبر.

 

3 مرحله برای یادگیری پایتون

فرایند یادگیری پایتون را می توان به سه مرحله تقسیم کرد. این روش ها نه تنها به شما در یادگیری کارآمد کمک می کند ، بلکه آموزش پايتون براي كودكان به جلوگیری از مشکلات نیز کمک می کند ، بنابراین حتماً آن را بررسی کنید.

لطفاً کمی فکر کنید.

 

STEP : دستور زبان اولیه را بیاموزید ابتدا بیایید دستور زبان پایه پایتون را بیاموزیم.در این صورت ، توصیه می شود از مطالب آموزشی آسان و قابل استفاده مانند سایتهای آموزشی ، سایتهای آموزشی و کتابهای مقدماتی استفاده کنید.

پایتون کامل (سری کامل 5)

ساده ترین کتاب درسی پایتون کتاب شروع پایتون   STEP: به وضوح تصمیم بگیرید که چه چیزی ایجاد کنید اکنون که اصول اولیه پایتون را آموخته اید ، وقت آن است که آنچه را که می خواهید ایجاد کنید.این عمل "ساختن" نه تنها یک نکته مهم برای تحقق افکار فرد است ،

 بلکه کارآمدترین روش یادگیری در برنامه نویسی است. همچنین ، هنگامی که کار به اتمام رسید ، حس موفقیت بالایی را به دست آموزش پايتون براي بچه ها خواهید آورد و این منجر به حفظ انگیزه می شود ، بنابراین اجازه دهید ابتدا از موارد ساده شروع کنیم.

[ بازدید : 60 ]

[ دوشنبه 11 مرداد 1400 ] 11:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]