برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش پايتون براي كودكان

 علاوه بر این ، پایتون یک زبان تفسیری است که نیازی به کامپایل ندارد و می تواند سریع باشد. با این حال ، پایتون هنوز انتخاب شده است آموزش پايتون براي كودكان زیرا درک آن ساده و آسان است.

 

حالا بیایید Python و C را مقایسه کنیم تا ببینیم چقدر ساده است.در اینجا ، به عنوان مثال ، بیایید کد "خواندن و نمایش یک فایل متنی خط به خط" را بنویسیم.

با نگاه به این موضوع ، می بینید آموزش پايتون براي كودكان که پایتون خطوط کد مشخصی دارد. در مورد زبان C ، آگاهی از حافظه ضروری است ، اما از آنجا که مدیریت حافظه به طور خودکار در پایتون انجام می شود ، نوشتن برنامه ای مانند این آسان است.

 

تفاوت با R ، که گفته می شود در یادگیری ماشین قوی است

R همانند پایتون ، زبانی است که در یادگیری آموزش پايتون براي كودكان ماشین و تحلیل یکپارچه تخصص دارد.

زبان R زبانی است که به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و برنامه نویسی آماری توسعه یافته است. در ابتدا عمدتا در زمینه های دانشگاهی و تحقیقاتی استفاده می شد ، اخیراً توسط شرکت های خصوصی معرفی شده است.

 علاوه بر این ، زبان R عملکردی دارد که می تواند داده های بزرگ را به راحتی تجزیه و تحلیل کند و می توان گفت که کتابخانه های فراوانی برای یادگیری ایرانیان سایبر ماشین مانند پایتون دارد.

 

در گذشته ، زبان R تخصصی در آن زمینه قطعاً سودمندتر بود ، اما با ثبات پایتون در چند سال گذشته ، زبان R و پایتون به دو نیروی اصلی در زمینه محاسبات علمی مدرن آموزش پايتون براي كودكان و یادگیری ماشین تبدیل شده اند.

 صبح. با این حال ، هنگامی که برای پردازش آماری پیچیده و تجزیه و تحلیل چند متغیره استفاده می شود ، زبان R هنوز مزیت بیشتری دارد.

 

مراحل یادگیری پایتون

 

پایتون زبانی محسوب می شود که آموزش پايتون براي كودكان حتی مبتدیان می توانند به راحتی آن را درک کنند ، اما این بدان معنا نیست که یادگیری آن برای همه آسان است.

 بنابراین ، مهم است که فرایند یادگیری و نقشه راه را از قبل روشن کنید ، نه اینکه فقط در ابرهای تاریک مطالعه کنید. شما می توانید پایتون را به تنهایی بیاموزید ، بنابراین بیایید با پیروی از روش صحیح ، کارآمد یاد بگیریم.

 

زمان تقریبی برای یادگیری پایتون چقدر است؟

زمان تخمینی برای برنامه نویس بی تجربه برای توسعه برنامه وب در پایتون تقریباً 300 تا 400 ساعت است. البته ، این زمان بستگی به آنچه شما ایجاد می کنید دارد و تفاوت های فردی آموزش پايتون براي بچه ها وجود دارد ، بنابراین نمی توان بدون قید و شرط گفت ، اما به طور کلی گفته می شود که 3 تا 4 ساعت مطالعه در روز حدود 3 ماه است.

[ بازدید : 53 ]

[ دوشنبه 11 مرداد 1400 ] 11:50 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]