برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان

 نویسنده آب: با استفاده از سطل آب کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و قلم مو ، از بچه ها بخواهید كه كلاه ها را در بالای صفحه یا پیاده رو بنویسند.

فروش تابستان: به بچه ها بگویید: یک محصول یا فعالیت جدید را امتحان کنید و درباره آن بنویسید. چگونه آن را توصیف می کنید؟ آیا این را پیشنهاد می دهید؟ تبلیغاتی برای فروش آن به دیگران ایجاد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کنید.

برنامه ریزی یک سفر: از بچه ها بخواهید برای برنامه ریزی سفر رویایی ، آخر هفته ، هفته یا یک ماه از اینترنت ، کتاب های راهنمای سفر ، بروشورها و نقشه ها استفاده کنند.

گره تابستانی: از بچه ها بخواهید که در کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طول تابستان در روزنامه ای یک داستان را دنبال کنند یا در مورد یک داستان محلی (به عنوان مثال نمایشگاه آینده) تحقیق کنند. به بچه ها بگویید: همانطور که اتفاق می افتد درباره آن بنویسید تا از ابتدا تا انتها آن را مستند کنید.

بازی کنید: یک کتاب ماجراجویی با طرح واضح ایران سایبر (The Phantom Tollbooth ، Charlie and the Chocolate Factory و ...) بردارید و بر اساس آن یک بازی تخته ای اختراع کنید.

کمیک استریپ: یک کمیک استریپ در مورد یک کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان شخصیت داستانی یا خودتان بنویسید. ببینید چه مدت می توانید نوار را ادامه دهید. کمیک های کلاسیک را برای الهام بخوانید.

 

تابستان علم سرگرم کننده

تابستان زمان مناسبی است که کودکان می توانند علایق فوق برنامه خود را مانند علم کشف کنند. در اینجا برخی فعالیت ها آورده شده است که فرض می کنند کودکان تا ماه سپتامبر فرض می کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کنند.

 

نقشه آب و هوا: یک گزارش در حال اجرا از هوا داشته باشید. شامل دما ، رطوبت ، ابرها ، بارش ، باد ، فشار هوا. آیا می توانید پیش بینی کنید که هوا فردا چگونه خواهد بود؟

یک دستورالعمل برای یک نوشیدنی تابستانی اختراع کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، Citrus Sizzler: 1/2 فنجان Sprite ، 1/2 فنجان آب آناناس ، 1 آب آهک اسپریتز.

گالری موزه: سنگهای مخروطی ، سنگها ، پوسته ها یا سایر کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان اشیا natural طبیعی را برای سازماندهی ، طبقه بندی و برچسب گذاری جمع کنید. موزه تاریخ طبیعی خود را ارائه دهید.

مخترع آب و هوای گرم: اختراعی را طراحی کنید که بتوانید در تابستان از آن استفاده کنید. برخی ایده ها: عینک آفتابی که از قرمز به زرد به آبی تغییر می کند یا یک اسباب بازی جدید ساحلی.

به یک سوال پاسخ دهید: ذوب شدن یک مکعب یخ در بیرون از گرمای تابستان چه مدت کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طول می کشد؟ در یخچال؟ در یک اتاق تهویه مطبوع؟

شناور یا غرق شدن: در استخر یا وان فرض کنید که کدام وسایل (صابون ، جوراب خشک ، بطری شامپو ، سنگ و غیره) شناور یا غرق می شوند. فرضیه های خود را بسنجید.

[ بازدید : 44 ]

[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] 16:42 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]