برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

خرید و فروش عمده باتری

کاربران باتری‌ها را به صورت عمده  خرید و فروش عمده باتری خریداری می‌کنند، زیرا باتری‌های لیتیومی بهترین چارچوب ذخیره‌سازی انرژی مبتنی بر خورشید برای مصارف خصوصی و تجاری هستند، زیرا از فضای کمی استفاده می‌کنند و در عین حال انرژی زیادی دارند. به همین ترتیب، عمق بالای تخلیه آنها به این معنی است که می توانید انرژی بیشتری مصرف کنید. این باتری ها در دهه 90 ساخته شدند و از آن زمان تاکنون بازار باتری را با مزایای نامحدود متحول کرده اند.

 دلیل اصلی خرید عمده باتری توسط کاربران در سراسر جهان است، زیرا این باتری ها برای مواجهه با مشکلات مختلفی که در باتری های سرب مخرب وجود دارد مانند خطر بیولوژیکی، وزن زیاد، گاز باتری، ریزش باتری، منبع تغذیه کم و تعمیر و نگهداری فعال ساخته شده اند. کاربران همچنین می توانند این باتری ها را به صورت عمده برای فروش مجدد تهیه کنند.

دوام بالاتر آنها نشان می دهد که شما از انرژی ای که پنل های خورشیدی خود تولید و ذخیره می کنند، از معیارهای شگفت انگیز تری استفاده خواهید کرد و حتی ارزش پول خود را بیشتر می کند. دو نوع حیاتی نیروی معقول - انرژی خورشیدی و نیروی باد - به عنوان منابع متناوب در نظر گرفته می شوند، زیرا خورشید خرید و فروش عمده باتری به طور مداوم نمی تابد و نسیم بی وقفه نمی وزد.

 در هر صورت، انرژی انباشته‌کننده جدید به حرکت در می‌آید، زیرا باتری‌های خورشیدی عمده‌فروشی لیتیوم امکان کنترل خانه‌ها با sol را فراهم می‌کنند. انرژی ar در کل روز، به طور مداوم. عمده فروشی باتری خورشیدی ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

نرخ تخلیه بالاتر

میزان دشارژ باتری نسبت انرژی ذخیره شده در باتری ایرانیان سایبر است که حداکثر استفاده شده است. اکثر باتری ها با عمق دشارژ توصیه شده کار می کنند.

عمده فروشی باتری لیتیومی ما خرید و فروش عمده باتری یک باتری چرخه عمیق است، بنابراین عمق انتشار آن در حدود 95٪ است. بسیاری از باتری های سرب اسید دارای عمق تخلیه نیمی هستند. این استنباط می کند که شما می توانید مقدار قابل توجهی از انرژی را که در یک باتری فسفات آهن لیتیوم صرف می شود بدون اینکه آن را به طور معمول شارژ کنید، استفاده کنید.

باتری های سبک وزن

باتری های لیتیومی می توانند تا یک سوم وزن یک باتری معادل سرب اسید AGM باشند. این یک نکته ضروری برای هر صاحب قایق است. یک باتری چرخه عمیق 100 آمپر ساعتی AGM می تواند تا 38 کیلوگرم وزن داشته باشد و باتری 100 آمپر ساعتی یک باتری لیتیومی می تواند کمتر از 12 کیلوگرم وزن داشته باشد.

برق اضافیوات برابر با جریان-ولتاژ (ولت) x (آمپر) است. بنابراین، اگر:ولتاژ خود را روی مدار نگه می دارد.می تواند برق فعلی را تخلیه کند. باتری های لیتیومی ولتاژ خود را بر روی مدار نگه می دارند، برخلاف اسید سرب که تقریباً بلافاصله ولتاژ کاهش می یابد.

این به معنای قدرت بیشتر باتری لیتیومی در طول چرخه خرید و فروش عمده باتری آن است. باتری های سرب اسیدی به طور مداوم تخلیه می شوند و استفاده از آنها را در برنامه های فعال محدود می کند. باتری‌های لیتیومی Deep Cycle Systems دارای خروجی مداوم هستند و برای وسایل خانگی حتی تهویه مطبوع مناسب هستند. باطری لیتیوم یون ما را به صورت عمده بررسی کنید تا باتری ها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

زندگی بلند مدت

هر گاه باتری شارژ و دشارژ شود به آن سیکل می گویند. عمر باتری به عنوان تعداد چرخه های مورد انتظار در یک عمق خروجی مشخص تخمین زده می شود. به طور کلی، یک باتری AGM با سرب اسید حدود 500 تا 1000 چرخه در 50٪ عمق تخلیه دوام می آورد. هر کسی که تا به حال چرخه اسید سرب عمیق داشته است می داند که این چرخه معمولاً 2-3 سال قبل از نیاز به چرخه جدید دوام می آورد.

از سوی دیگر، باتری‌های لیتیومی تا 5000 چرخه و فروش عمده باتری بسیار بیشتر در صورت استفاده با احتیاط رتبه‌بندی می‌شوند، که عمر باتری‌های سرب-اسید استاندارد را چند برابر می‌کند. سیستم چرخه عمیق باتری های دریایی از سلول های فسفات آهن لیتیوم استفاده می کنند که بیش از 5000 چرخه در 50٪ عمق تخلیه و 2000 چرخه در 80٪ عمق تخلیه دوام می آورند. این معادل 10 سال عمر در مقایسه با 2-3 سال AGM سرب اسید است.

[ بازدید : 89 ]

[ چهارشنبه 7 دی 1401 ] 9:52 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]