برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یادگیری کدنویسی از 0 تا 100

این عصای ساخت خودتان جدیدترین  آموزش کدنویسی از صفر  تا صد شرکت کانو است. این عصای شش تکه را با برنامه Android ، iOS ، PC یا Mac ترکیب می کند تا بچه ها را به یادگیری نحوه کدگذاری ترغیب کند.


واضح است که واقعاً فقط طرفداران هری پاتر را به یادگیری کدنویسی از 0 تا 100  خود جلب خواهد کرد ، اما دقیقاً کمبودی در این موارد وجود ندارد.


این عصا از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده می کند و دارای موتور لرزش و همچنین ژیروسکوپ 9 محوره است تا بداند چگونه جابجا می شود. جمع آوری آن بسیار یادگیری تا ایرانیان سایبر کدنویسی از 0 تا 100 ساده است و پس از اتمام ، بیش از 70 کودک چالش گام به گام دارند که - طبیعتاً - از دنیای هری پاتر ناشی می شوند.


هنگامی که آواتار خود را ایجاد کردید ، می توانید سفر خود را با تکمیل این بازی های رمزگذاری در مکان های آشنا از جمله هاگوارتز ، کوچه دیاگون و مکان های دیگر آغاز کنید.


کدگذاری واقعی به صورت گرافیکی یادگیری کدنویسی از 0 تا 100ر انجام می شود ، با دستورالعمل های پاپ آپ نحوه جمع آوری قطعات اره برقی برای کارایی طلسم شما توضیح داده می شود. به عنوان مثال ، در یک چالش در Wizard Wheezes Weazley ، شما یاد می گیرید که لوبیای هر نوع طعم و مزه از یادگیری کدنویسی از 0 تا 100 را به هوا بزنید. همانند برنامه های کدنویسی مشابه ، با استفاده از عصای خود می توانید "هجی" خود را در هر نقطه آزمایش کنید.


با پیشرفت بیشتر کارها ، از شما خواسته می شود یادگیری کدنویسی از 0 تا 100مقادیر موجود در کد را تغییر دهید تا ببینید چطور روی چیزها تأثیر می گذارد ، مانند اندازه دنباله آتش از گرز (که روی صفحه ظاهر می شود ، البته خارج از گرز واقعی نیست) )

[ بازدید : 58 ]

[ سه شنبه 11 خرداد 1400 ] 19:30 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]