برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کدام نسخه ماینکرافت بهتر است

n در جهان بارگذاری می شود. گزینه "tickingarea" عملکرد مشخص شده را زمانی که یک ناحیه تیک از نام مشخص بارگذاری شده است اجرا می کند. کدام نسخه ماینکرافت بهتر است اگر منطقه تیک از قبل فعال باشد، عملکرد بلافاصله اجرا می شود. با این حال، اگر منطقه تیک هنوز وجود نداشته باشد، تابع تا زمانی که ناحیه تیک ایجاد نشود، مانند دستور /tickingarea که پس از آن تابع اجرا می شود، در بلاتکلیفی می ماند.


عملکردهای چندگانه را می توان برای یک کدام نسخه ماینکرافت بهتر است مکان یا منطقه تیک دار برنامه ریزی کرد. برخلاف نسخه جاوا، عملکردهای برنامه ریزی شده نمی توانند پاک شوند.


عملکرد Redstone نیز کمی متفاوت است. برخلاف نسخه جاوا، Bedrock Edition از شبه اتصال پشتیبانی نمی کند. سیستم‌هایی که از مکانیک‌هایی مانند سوئیچ‌های Block Update Detector (BUD) استفاده می‌کنند، کار نمی‌کنند. پیستون ها همچنین برای جمع شدن به یک تیک نیاز دارند و اگر پالس یک تیک داده شود، بلوک ها را پشت سر نمی گذارند. حتی نحوه به روز رسانی ها نیز کمی متفاوت است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مدارهای رداستون بین دو نسخه به خوبی کار می کنند، مدارهای پیچیده تر کدام نسخه ماینکرافت بهتر است ممکن است این کار را نکنند.


بسته های منابع


در مورد بسته های منابع شباهت های زیادی بین Bedrock Edition و Java Edition وجود دارد، اما آنها دارای تفاوت هایی هستند. بدیهی است مبادله فایل‌های mcmeta. با فایل‌های json. در Bedrock Edition. این فایل‌ها برای تعریف ویژگی‌های بخش‌های مختلف اینترفیس استفاده می‌شوند و تا حد زیادی به روشی مشابه با تفاوت‌های نحوی متمایز بین دو فرمت استفاده می‌شوند. همچنین تفاوت های زیادی را کدام نسخه ماینکرافت بهتر است در قالب فایل های بافت مشاهده خواهید کرد که اصلی ترین آنها استفاده از فایل های TGA برای کار با کانال های آلفا به جای PNG است. برخی از بافت ها (عمدتاً موجودیت ها) نیز کمی متفاوت هستند.


بسته های رفتاری


یکی از بزرگترین تفاوت های Bedrock Edition و Java Edition استفاده از بسته های رفتاری است. اگرچه از نظر عملکردی شبیه بسته های داده در نسخه جاوا است، پیاده سازی و استفاده واقعی از بسته های رفتاری کمی متفاوت است.


بسته‌های رفتاری قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورند، چه ساختن موجودیت‌های خود از ابتدا، افزودن بلوک‌ها و آیتم‌های جدید، یا دسترسی به رویدادها با استفاده از JavaScript API. این امکان انعطاف پذیری و کنترل بسیار زیادی را فراهم می کند و در مقایسه کدام نسخه ماینکرافت ایرانیان سایبر بهتر است با نسخه جاوا یکی از قدرتمندترین بخش های Bedrock Edition است.


گیم پلی و ورودی بازیکن


یکی از تفاوت‌های اصلی که معمولاً فراموش می‌شود، نوع پلتفرم‌هایی است که بازیکنان نسخه‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای نسخه جاوا، می توانید مطمئن باشید که پخش کننده شما از صفحه کلید و ماوس استفاده می کند. در Bedrock Edition، به احتمال زیاد پخش کننده شما اینطور نیست.


در حال حاضر، کنترل‌های کنسول رایج‌ترین روش ورودی در Bedrock Edition هستند که لمس آن یک ثانیه نزدیک است. کنترل‌های صفحه‌کلید و ماوس یک سوم بسیار زیاد هستند و درصد کمی از پایه بازیکنان شما را تشکیل می‌دهند.


این بدان معناست که هنگام طراحی تجربیات در Bedrock Edition، باید از انواع مختلفی از پخش کننده های ورودی استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بازیکنان شما چگونه بازی می کنند. در حالی که کلیک کردن بر روی هرزنامه ممکن است با ماوس یا حتی یک کنترل کننده خوب باشد، تجربه کدام نسخه ماینکرافت بهتر است ضعیفی را برای پخش کننده های لمسی فراهم می کند. پخش کننده های صفحه کلید با کمان ممکن است هدف کاملی داشته باشند، اما هنگام استفاده از کنترلر یا کنترل های لمسی بسیار دشوارتر است. پارکور پیچیده حتی ممکن است برای یک بازیکن تلفن همراه بسیار جذاب باشد.


همیشه به یاد داشته باشید که چه کسی محتوای شما را پخش می کند. در حالی که ممکن است آمار جمعیتی برای نسخه جاوا کمی قدیمی تر شود، در نسخه Bedrock مخاطبان هدف شما بسیار جوان تر هستند. این احتمال وجود دارد که آنها هرگز نسخه Bedrock را روی رایانه شخصی بازی نکرده باشند.


کارایی


اینجاست که همه چیز کمی تیره‌تر و سخت‌تر می‌شود. با توجه به طراحی Bedrock Edition Engine برای پخش بر روی رایانه شخصی، موبایل و کنسول، به طور کلی پلتفرم بخشنده تری است و در سخت افزارهای پایین رده بسیار بهتر از Java Edition عمل می کند. هر چند این بدون ایراد نیست.


علاوه بر باگ‌های معمولی که باعث ایجاد مشکلات می‌شوند (و Minecraft بدون اشکالات آن چیست؟)، ویژگی‌های پیشرفته‌ای که این پلتفرم ارائه می‌دهد به این معنی است که راه‌های بیشتری برای شکستن بازی وجود دارد. بسیاری از نهادها با رفتارهای پیچیده می توانند سرعت برخی از دستگاه ها را کاهش دهند. موجودیت های سفارشی که از مدل های بیش از حد پیچیده استفاده می کنند می توانند RAM را مصرف کنند. حتی مقدار تکه‌هایی که می‌توان به‌طور هم‌زمان بارگیری کرد ممکن است در دستگاه‌های رده پایین‌تری مانند موبایل به‌طور چشمگیری کمتر باشد.


برای مبارزه با بسیاری از این مشکلات عملکرد، Bedrock Edition رندر و تیک تیک تکه ها را تقسیم کرده است. به جای رابطه مستقیم بین آنها مانند نسخه جاوا (یعنی هر چیزی که می بینید بارگذاری شده است)، Bedrock Edition به شما این امکان را می دهد که فاصله رندر خود را (تا چه حد می توانید ببینید) را روی مقدار متفاوتی نسبت به فاصله شبیه سازی (چقدر تکه ها) تنظیم کنید. تیک). این به شما این امکان کدام نسخه ماینکرافت بهتر است را می‌دهد که به صورت بصری مناطق دوردست را بدون علامت زدن آن تکه‌ها رندر کنید. تیک زدن تکه ها تاثیر مستقیمی بر عملکرد دارند و هر چه تعداد تیک تاک در هر لحظه بیشتر باشد، احتمال بروز مشکلات در دستگاه های پایین تر بیشتر می شود.


به طور کلی، انتقال از Java Edition به Bedrock Edition بسیار بدون دردسر است کدام نسخه ماینکرافت بهتر است اگر به اندازه کافی آماده باشید و تفاوت ها را درک کنید. بسیاری از ویژگی هایی که سازندگان نسخه جاوا از طریق دستورات h به آنها تکیه می کردند

برچسب ها: کدام نسخه ماینکرافت بهتر است ,

[ بازدید : 43 ]

[ شنبه 30 بهمن 1400 ] 20:01 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]